Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Byttet fra aksjer til warrants i dag. Blir min lille skjerv til selskapet pluss noen ekstra aksjer på meg ettersom snittet lå på over 9 kroner :smiley:

Edit: Måtte overføre pengene fra Nordnet til vanlig bank for og kunne betale for de nye aksjene.

1 Like
2 Likes
    1. mai → strike annonseres
    1. juni → siste dag å selge CRNAS
    1. juni → siste dag å utøve KL 16.30
    1. juni-ish → betaling
  • Nye aksjene er tilgjengelig rundt 19 Juni

Jeg benyttet forresten anledningen i dag til å frigjøre kapital til å støtte selskapet videre! Min andel og vell så det! I utgangspunktet- Uavhengig av hvilken kurs vi har frem til 9 Juni.

Kjenner eg er lite bekymret for at selskapet ikke skal klare å reise tilstrekkelig med kapital til å komme opp i neste liga! Opp og frem! :muscle:t3:

God helg :beers:

16 Likes

Fint med helg og tenkte høre om ekspertisen her inne har noen formeninger om et tema som ble nevnt på wevcasten på torsdag:

• Single-stranded DNa

Dette ble omtalt som et hovedemne på ASGCT og CEO sa at dette var noe de også ønsket å teste ut. Og at det var noen fordeler med dette kontra double-stranded DNA, som er det “vanlige”.

Noen som kan belyse noe mer rundt dette?!

Har top 50 hatt spesielle bevegelser ?

Nei, er den vanlige tradingen

Ser på bjellesauporteføljen på finansavisen at det er en bjellesau som eg ikkje veit kven er, så har kjøpt en liten pott

Trond Roger Saksenvik

https://www.finansavisen.no/bjellesauer

2 Likes

Ble en pen liten sluttspurt på fredagsclose ut av det, så den lirket seg over 50 dagers snitt, og lagde litt pene setup på momentum som blir interessante å følge neste uke.

Både trendkanalen og det grønne båndet jeg har på min skjerm står seg fremdeles

8 Likes
6 Likes

Her er hva EDW sier om single-stranded DNA i webcasten:

• Problemet med dobbeltstrenget DNA er at det blir oppfattet av cellen, og trigger sterk immunrespons, så dette er en strategi for å gjøre DNA-responsen tryggere, og det er det mer og mer selskaper som jobber med, og singlre-stranded DNA - også vi, noe vi tester og forsøker å få til å fungere.
3 Likes

For Nordnet IKZ er det litt andre frister:

• Du kan benytte deg av dine tegningsopsjoner frem til og med 08.06.2026 .
  • 08.06.2026 må du ha tilstrekkelig med penger tilgjengelig for hele din tegning på din konto. Dersom pengene ikke er tilgjengelig kan hele eller deler av din tegning bli avslått.
  • 09.06.2026 belaster vi deg for tegningen og tildeler deg TEGNING-aksjer. Tidspunkt for tildeling av ordinære aksjer varierer, men skjer normalt rundt 2-4 uker.
4 Likes

Når får garantistene sine aksjer da, noen som veit?

Bra nyhetsflyt i hvert fall
https://newsweb.oslobors.no/message/674985
Circio and GenAssist jointly announce gene therapy research collaboration for muscle diseases and in vivo cell therapy

• Circio s proprietary circVec circular RNA platform has demonstrated up to
    50-fold enhanced gene expression from AAV vectors in vivo
  • GenAssist s proprietary tissue-specific and liver de-targeting AAV capsids
    and promoters are designed for targeted delivery and expression in muscle
    and T-cells
  • The objective is to evaluate the potential synergy of Circio s and
    GenAssist’s complementary technologies to develop next generation AAVs to
    address major unmet medical needs in cancer and genetic muscle disease
  • The collaboration is part of Circio s partnering strategy to create next
    generation gene therapy vectors with improved performance and specificity,
    thereby solving a major challenge in gene therapy today
11 Likes

Bittelite startup dette også, men funding fra AZ og monsterfirmaet Baidu

6 Likes

Thomas Hansen sier noe interessant

“forge partnerships potentially enabling multiple future development opportunities”

Det høres ut som de bruker disse samarbeidene som en del av en større strategi:

• AaviGen
  • Acuitas
  • GenAssist
  • Top-5 pharma-prosjektet

Fungerer circVec på tvers av ulike vev og leveringssystemer?

Hvis svaret blir ja, blir plattformverdien mye høyere.

17 Likes

Ikke bare flere skudd på mål, men en hel haug av baller ute på den banen nå ja

14 Likes

Hva gjør at man velger mindre selskaper for samarbeid?

Historien har alltid vist at “up and coming” selskap er de som er best til å drive innovasjons arbeid.
Kina og Boston gir mening…

5 Likes

Tja, Gen Assist er ikke et garasjeselskap. De hentet inn mye cash fra investorer ledet av AstraZeneca-CICC-fondet allerede for 4 år siden og bygger avanserte genredigeringsprogrammer. At de nå tester circVec innen muskelsykdommer og in vivo celleterapi gjør samarbeidet mye mer flashy enn en vanlig forskningsavtale

14 Likes

Basert på ASGCT presentasjonen så var muskel pågående. Så helt nytt er vel neppe dette samarbeidet.

Bare timet til warrants perioden :wink: