Byttet fra aksjer til warrants i dag. Blir min lille skjerv til selskapet pluss noen ekstra aksjer på meg ettersom snittet lå på over 9 kroner 
Edit: Måtte overføre pengene fra Nordnet til vanlig bank for og kunne betale for de nye aksjene.
Byttet fra aksjer til warrants i dag. Blir min lille skjerv til selskapet pluss noen ekstra aksjer på meg ettersom snittet lå på over 9 kroner 
Edit: Måtte overføre pengene fra Nordnet til vanlig bank for og kunne betale for de nye aksjene.
Jeg benyttet forresten anledningen i dag til å frigjøre kapital til å støtte selskapet videre! Min andel og vell så det! I utgangspunktet- Uavhengig av hvilken kurs vi har frem til 9 Juni.
Kjenner eg er lite bekymret for at selskapet ikke skal klare å reise tilstrekkelig med kapital til å komme opp i neste liga! Opp og frem! 
God helg 
Fint med helg og tenkte høre om ekspertisen her inne har noen formeninger om et tema som ble nevnt på wevcasten på torsdag:
Dette ble omtalt som et hovedemne på ASGCT og CEO sa at dette var noe de også ønsket å teste ut. Og at det var noen fordeler med dette kontra double-stranded DNA, som er det “vanlige”.
Noen som kan belyse noe mer rundt dette?!
Har top 50 hatt spesielle bevegelser ?
Nei, er den vanlige tradingen
Ser på bjellesauporteføljen på finansavisen at det er en bjellesau som eg ikkje veit kven er, så har kjøpt en liten pott
Trond Roger Saksenvik
Ble en pen liten sluttspurt på fredagsclose ut av det, så den lirket seg over 50 dagers snitt, og lagde litt pene setup på momentum som blir interessante å følge neste uke.
Både trendkanalen og det grønne båndet jeg har på min skjerm står seg fremdeles
Her er hva EDW sier om single-stranded DNA i webcasten:
For Nordnet IKZ er det litt andre frister:
Når får garantistene sine aksjer da, noen som veit?
Bra nyhetsflyt i hvert fall
https://newsweb.oslobors.no/message/674985
Circio and GenAssist jointly announce gene therapy research collaboration for muscle diseases and in vivo cell therapy
Bittelite startup dette også, men funding fra AZ og monsterfirmaet Baidu
Thomas Hansen sier noe interessant
“forge partnerships potentially enabling multiple future development opportunities”
Det høres ut som de bruker disse samarbeidene som en del av en større strategi:
Fungerer circVec på tvers av ulike vev og leveringssystemer?
Hvis svaret blir ja, blir plattformverdien mye høyere.
Ikke bare flere skudd på mål, men en hel haug av baller ute på den banen nå ja
Hva gjør at man velger mindre selskaper for samarbeid?
Historien har alltid vist at “up and coming” selskap er de som er best til å drive innovasjons arbeid.
Kina og Boston gir mening…
Tja, Gen Assist er ikke et garasjeselskap. De hentet inn mye cash fra investorer ledet av AstraZeneca-CICC-fondet allerede for 4 år siden og bygger avanserte genredigeringsprogrammer. At de nå tester circVec innen muskelsykdommer og in vivo celleterapi gjør samarbeidet mye mer flashy enn en vanlig forskningsavtale
Basert på ASGCT presentasjonen så var muskel pågående. Så helt nytt er vel neppe dette samarbeidet.
Bare timet til warrants perioden