Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Arbitrasje på 40 øre er nok mer enn flere her hadde ventet.
Hva som skyldes fundamental tro på selskapet og hva som skyldes praktiske grunner, som ASK eller ikke bestått Nordnet-eksamen, kan vel diskuteres. Antar det skyldes en kombinasjon av flere av disse faktorene.

Nesten så det begynner å bli fristende å kjøpe noen warrants på 10 øre…

Edit - selger på 5 øre, så 1 øre blir nok en realitet ja.

Har noen url til nordnet for TR? det jeg ser på ser stengt ut?

Edit:

Må være den over der da :slight_smile: takk

Euronext viser stans, så det er nok forklaringen. Nordnet burde vist et annet symbol enn “nattestengt” :crescent_moon:. De våkner nok når handelen er i gang igjen.

1 Like

3 Likes

Circio opererer i et internasjonalt miljø:

• Kina (GenAssist)
  • Tyskland (AaviGen)
  • Canada (Acuitas)
  • USA (ASGCT, pharma-partnere)
12 Likes

Korea (Neoregen)
Spania (Certest+Traffikgene)
Canada (Entos)
UK (4basebio)
Sveits (Lonza)
Japan (United Immunity)

13 Likes
5 Likes

Aksjemarkedet ser ikke ut til å være imponert.

Jo, ellers hadde vi ikkje gått i fra kr 1 og til hit vi er i dag, å det er kanskje det det nå er blitt problemet mtp resterende emisjon, for mangen aksjer til høyere pris enn tanken nok var .

“Alle” skal selge aksjer for å kjøpe nye aksjer med 20 øre rabatt?

Samtidig skal alle selge rettene før de blir verdiløse, så dette gikk egentlig helt som ventet. Det er populært å definere dette som bare vis vas, men objektivitet er egentlig ikke å forakte i aksjemarkedet, irriterende nok for de hadde drømt om 20 kroner aksjen i tegningsperioden og warrants både i 2, 3, 4 og 5 kroner.

1 Like

Analyst Group regards the GenAssist collaboration as a substantive addition to Circio’s 2026 partnership activity, combining a delivery asset with comparatively advanced preclinical data, entry into muscle as a new high-value indication, and exposure to both of Circio’s development tracks within a single agreement. That said, no financial terms have been disclosed, and both programmes are at an early preclinical stage where translational risk is the dominant variable. Weighing these factors, Analyst Group assesses that the collaboration adds another interesting partner to circVec’s delivery network and further supports the platform’s licensing appeal.

4 Likes

Flere her som endte opp med å få rett ift dette. Jeg var ikke en av de. Samtidig så kunne rette nyheten i perioden gitt en helt annen historie. Så å fremlegge det som at det var noe alle burde skjønt og objektivt blir kanskje litt feil? Det var flere mulige utfall. Noen gamblet på en godt timet nyhet, som ikke materialiserte seg (til nå), og får da kanskje feil.

2 Likes

Er jo egentlig ikke så veldig mange warrants på salg heller ca. 1,5mil (ca 12,5millioner), kanskje de fleste som nå har warrants har trua og gjort som meg tegnet seg?

Man kan sikkert diskutere dette opp og ned, men opplever at EDW bekrefter at min tese var god begrunnet: det finnes ikke nok langsiktig kapital - det er noe annet enn spekulativ Pareto-kapital, til å funde 560 MNOK langsiktig. Derfor skrapet han sammen garantister uten behov for tegningsretter.

Dette måtte bare skape et salgspress, med mindre de hadde klart / klarer å gjøre avtaler med cash up front frem til D-dag.

Dette har ingenting å gjøre med at selskapet ikke har lykkes - for det har de big time! Tidenes transformasjon som andre bioteks på OSE kan drømme om inn i evigheten. Man kan “klage” på at selskapet er preklinisk og ikke har extended data å vise til, men de har en ledelse som oser dyktighet og vet hvilke knapper de skal trykke på. De har stor faglig integritet, det virker til å være mer bob-bob i noen andre selskaper.

9 Likes

Circio bygger etter mitt syn stadig flere brikker rundt in vivo celleterapi!

GenAssist-avtalen kommer på toppen av samarbeid innen AAV, LNP og immunterapi, og begynner å ligne mer på et økosystem enn enkeltstående (-binært)- forsknings-prosjekter …

Treffer de på kombinasjonen av delivery, targeting og expression, kan dette bli meget interessant! Det er fortsatt flere viktige milepæler som må nås, men jeg synes det ser ut som EDW og teamet bygger noe som kan få betydelig strategisk verdi for større aktører i feltet!

Når det gjelder aksje versuss warrants, Så ser jeg personlig større verdi i warrants på dagens nivå enn å betale en premie på 0,1 –30 øre for aksjen - Samtidig bidrar en betydelig innløsning av warrants til å styrke selskapet finansielt, noe som er positivt for alle aksjonærer!

Vi skulle selvsagt helst sett høyere kurser både i aksjen og warrantsene akkurat nå, men fundamentalt står selskapet langt sterkere enn noen gang! Det er jo det vi som er long her må benytte som referansepunkt!

• Fullfinansiert
• Flere samarbeidspartnere
• Sterkere datapakke enn tidligere
• Økende ekstern validering av circVec

Markedet er kortsiktig - Teknologiutvikling er langsiktig!

For min del handler det nå om å ri ut støyen og følge utviklingen videre!

Lykke til :muscle:t3:

13 Likes

Ja, helt enig (burde nok skjønt det før), sier bare at man ved f.eks in vitro poc car-t data som var svært gode, kunne havnet i en situasjon hvor andre fikk rett. Så i mitt hode var det ikke like rett frem. Men større sannsynlighet for utfallet du skisserte lenge, det er klart.

Jeg solgte litt aksjer og byttet til warrants med håp om at ovenstående skulle inntreffe, men den store andelen ligger enda i aksjer, som jeg er fornøyd med å beholde. Kommer til å løse inn en del warrants, og angre på at jeg ikke solgte de for flere uker siden hehe

2 Likes

Markedet ønsker tilsynelatende ikke at warrants aksjer til 8.25 skal benyttes … litt som å skyte seg i foten om det ikke var for at selskapet har sikret seg frem til 2030. Garantister for 150 mill nok skal nok få billige aksjer det har selskapet sikret, slik at Crna
kan igangsette det de ønsker. Selskapet/EWD, kan dog komme med noe juicey som med ett sikrer emisjonen på 8.25 men det gjenstår enda en håndfull dager :+1::rofl: Time will tell

1 Like

#oslobørs

Det skal være skikkelig hot juice som etv skal ro denne i land nå tror eg, eg sitter med mitt men eg innser at det ikkje blir suksess denne gang så får suksessen forhåpentligvis komme utover året etter progresjon i selskapet