Burde det ikke stå enn at i stedet for med mindre her?
Det var mye negativitet her tidligere i dag. Ser ut som den fordamper etter som kursen går oppover og ikke nedover.
Trur noen gikk lei diskusjonen på forumet og bestemte seg for å kjøre opp kursen i dag slik at stemningen blir koselig
Hadde forumet hatt rett hadde ikke dette vært genterapi i det hele tatt. Det var en slags umulighet. Nei og huff.
Så det manipuleres og trades med begge henda. Og klaging når det ikke blåser medvind. Men hTERT og statistikk, det var stas det
En viktig del av denne informasjonen er selskapets uttrykkelige beskjed om at denne aksjen ikke er for småsparere. Om man velger å handle på tross av den informasjonen får en vel ta litt ansvar sjøl også, tenker nå jeg.
Kalkulert risiko i form av å gamble og styre på i aksjen? Kjøp og hold på 60øre var en bedre strategi. Bli med i emisjonen og spytte inn nå i de warrantsene som man fikk gratis. Og fokus på det som faktisk betyr mest, den glimrende teknologien.
Uten «de store», som også tar risiko, hadde Circio kanskje ikke eksistert i dag … så, slutt med sytingen.
Det er ikke mange (om noen) selskap som har økt børsverdi mere enn 1000% på ett år.
Er ikke det der en kommentar fra Soug som daværende CEO i Targovax?
Igjen, det er ikke et som er poenget. Poenget er at det ikke er like spilleregler for alle spillerene og det føles urettferdig og feil.
Så kan man mene hva man vil om det, men i mitt hode skal man ikke forskjellsbehandle en stor og liten aksjonær.
Det er spot on, spesielt i en situasjon hvor de motiverer amatørene til å enten holde på sine warrants eller kjøpe for å kunne få rett til å delta i en emisjon til bruttokurs 8,75.
Parallelt kan meglerhus-kundene tegne til 7,35, det er for drøyt.
Så skal man ikke undervurdere effekten av at selskapet skuffer inn med cash i disse tider, det er mildt sagt fantastisk, både på 10,8 NOK og 7,35 NOK. Men regelverket er likefullt likebehandling, men der er og forblir Circio svake.
Det betyr ikke at aksjen ikke er investerbar, for det er den i aller høyeste grad, men de legger stadig ut noen «feller» som går utover mannen i gata.
Kan ikke huske at garantister fikk noe sist? Kan jo bli reprise av det nå. Ikke så mange som eier warrants, og kanskje ikke alle er spekulative, men faktisk har intensjoner og cash.
Tiden vil vise
Herre min hatt, for en sutrete gjeng det er her! Jeg er en av de som ble buttf#%ked av Røkke i Solstad Offshore. Der stjal Aker og Røkke fra kakeboksen først, og lot smulene være igjen til de andre aksjonærene.
Her i Circio har vi en fundamentalt annerledes situasjon. Eiere av warrants har førsteretten til å tegne seg. Har du warrants, bruk dem. Har du ikke, så kan du kjøpe dem i markedet til sterkt rabattert kurs per tid. Med andre ord, alle sutrekoppene her kan bare kjøpe seg billige warrants og tegne seg. Først dersom alt dette feiler mht. å fylle emisjonen, får garantistene ta plass og “ta over” aksjene. At de får et honorar på 12 millioner (9%) for å garantere for 150 MNOK er helt greit, og ut av en fulltegning på over en halv milliard er det ikke all verden. CRNA er en aksje som gjerne svinger mye mer enn 9% intradag. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at dette er meget bullish.
Ta deg en bolle på hausseskjær a 
Du kan ikke sammenligne en garantist og en vanlig aksjonær. Garantisten har ofte større ansvar og risiko enn aksjonæren og har av den grunn bedre vilkår … vel fortjent.
Nytt for deg ?
Ja, det er nytt for meg at en to måneder gammel emisjon endrer betingelsene på målstreken.
Det er lite compliant, men ikke mer nytt enn at jeg skrev i forrige uke at de kommer til å slippe gribbene til fatet uten tegningsretter denne gangen også.
Nok en gang fikk jeg rett på hvordan dette selskapet innvilger seg krumspring som går i disfavør av de trofaste aksjonærene.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Man møter nok noen hinder i aksjonærloven slik selskapet holder på nå, men de hadde nok ikke gjort det hvis de ikke har god dekning 
Og ER trofaste. Er så deilig å bli belønnet. Unner garantister den lille prosenten, også så deilig å se hvordan sånt irriterer de som alltid veit best, men ikke handla på 60øre og hoppa av på veien opp fordi de sikerer gevinst og er så nøysomme og rutinerete.
Satser på at dagens presisering av løpet til klinikk har et overordnet mål. Legge press på og lokke penger ut av BP/Biotech som ikke har tid til å vente på å blåse liv i egen AAV-pipeline 
Er du sikker på at ikke 9 % av 150 mill ikke er lik 13,5 mill?
Greit å ha tallene korrekt, og selskapet betaler vel i tillegg en solid fee for å ha hele emisjonen med tegningsretter også. For meg virker det som om selskapet får det som noen vil kalle «The Pirato Treatment».
Hvis man ønsker at det skal gå bra med selskapet vil man jo helst at en tegning på 100.000 eller 1.000.000 skal bli noe mer enn 91.000 eller 910.000 i selskapets konto? Men de er jo vant til å betale Atlas med 8 % + en upfront fee som var rimelig høy, så de synes kanskje dette er OK???