Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Får se om i det hele tatt det blir aktuelt med garantister. 300MNOK utløst av warrants og de får kjøpe som alle andre. Så er det jo å håpe på at folk faktisk innløser sine warrants :sweat_smile:

Har selv nå 1/3 warrants som jeg sikter på å innløse, men venter frem til siste dag i tilfelle noen bestemmer seg for å rævkjøre aksjen. Da er det fint med garantister :joy:

3 Likes

Da skal vel likevel Circio betale dem 13,5 mill for å ha stilt garantien?

Hvis man vil koke konspi suppe på dette så ringte jo Pareto rundt til alle med warrants av en viss størrelse. Rapporterte de så tilbake at det var dårlig interesse og anbefalte Circio og skaffe seg garantister. Jeg kan for min egen del si at jeg har en del warrants og ville ikke fortelle fyren i Pareto hva jeg hadde til hensikt å gjøre, de lekker jo informasjon om alt så null interesse for noen dialog.

1 Like

Herre… Pareto ringte ikke for å lodde stemning om tegning, osv. De ringte for at Olga på Toten og andre retails skulle få tydelig voksenopplæring i warrants. Et helt klart omdømme-trekk, der man ikke ønsker å få kjeft i ettertid fordi nedsnødde fjols ikke har satt seg inn i verdipapirene de eier.

2 Likes

Neste gang er det kanskje en større nyhet enn warrentsene som gir plass på denne lista

𝐌𝐚𝐲 𝟐𝟔, 𝟐𝟎𝟐𝟔: Here’s a summary of this morning’s most important biotech news:

4 Likes

Jo akkurat når det kommer til meglerhus og utnyttelse av småaksjonærer så tviler jeg ikke på at det var nettopp en lodding av stemmning de holdt på med. Voksenopplæring fordi de er så snille og greie med oss er ihvertfall naivt og tro

Jeg tror du lyver, @Boms . Pareto-oppringeren var meget tydelig på at oppringingen handlet kun om å informere med teskje hvordan warrantsopplegget fungerte. Etter ti sekunder skjønte han at jeg skjønte det som man trenger skjønne, og da ville han bare legge på. Han var overhode ikke interessert i å snakke noe mer om noe som helst rundt warrants, inkl. hva jeg hadde tenkt å gjøre. Mange andre bekrefter min opplevelse.

Din opplevelse må være noe du har drømt, eller som du dikter opp for å lage en konspi-story her.

4 Likes

Med mitt store antall warrants, så burde han i så fall spurt meg også. Jeg tviler sterkt på storyen.

Du må gjerne tvile på hva jeg skriver, men jeg snakket med fyren i mindre enn tretti sekunder så, som jeg skrev var det for de som vil koke suppe.

Jeg ble selv oppringt, men valgt og ikke ta telefonen ettersom jeg ikke hadde noe å prate med de om, så kan ikke bekrefte det ene eller det andre. Men at de tok ringerunden kun for å lære opp folk i hvordan warrants fungerer har jeg mine tvil til.

De ringte meg også , og d var kun informasjon og tydeliggjøring av hva man eide og hvilke valg man hadde :+1:t2:

3 Likes

My point exactly.

1 Like

Da kan du få koke suppe på følgende: Jeg pumpet Pareto-mannen det jeg kunne om hva Pareto og CRNA hadde tenkt å gjøre for å få opp kursen, slik at warrants skulle bli ordentlig in-the-money og innløst… Jeg har også sendt personlig melding på LinkedIn til Erik Wiklund. Pareto-mannen ble spak og sa at han ikke hadde lov til å snakke om noe som helst utenom å drive folkeopplysning. EDW har ikke svart. Jeg tolker det som at her kommer det en skikkelig bombe av en kursdrivende nyhet i morgen eller torsdag. Kok i vei!

1 Like

Som vi sier i nord: Den koke vi

5 Likes

Det eneste de har pr nå er vel dette sammendraget til Erik som kommer.

Tror ikke man skal forvente noe mer nå.

Så skal det nevnes at hver gang jeg tror det blir nyhets tørke så kommer det ett samarbeid eller noe.

Det har mildt sagt vært litt av ett halvår for circio. For ett drama.

14 Likes

Det er positivt for Crna at de har garantister og tror man på selskapet og er langsiktig investor så er det bra, men på kort sikt så skaper jo dette en litt dypere bunn etter warrants dersom det ikke kommer nyheter.

Avstanden fra 8,75 / 8,26 alt etter om man har kjøpt retter eller fikk i tidligere emi og 7,35 for garantisene jo endel prosent.

Fortsetter å droppe news om uforpliktende samarbeid med prekliniske selskaper for å skape newsflow. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Jeg forventer at selskapet snart kommer med en børsmelding inneholdende en uforbeholden unnskyldning til aksjonærer spesielt og OSE generelt der de beklager oppdatering av drift og progresjon :stuck_out_tongue:

11 Likes

Her må retail fores med en strøm av “nyheter” for å holde aksjekursen oppe. :wink:

2 Likes

Mangen skudd på mål, noen av dei vil gå inn , det handler om og sitte på tribunen når målene skal feires :trophy:

6 Likes