Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

• Samarbeidet validerer Circios circVec-teknologi ved at et spesialisert genterapiselskap ønsker å teste den sammen med egne AAV-vektorer.
  • Hjertegenterapi er et svært attraktivt marked med stort medisinsk behov og betydelig kommersielt potensial.
10 Likes

Det er så konge det!! Ukomplisert og mer attraktivt ved en større transaksjon.

1 Like

Mener du for alvor at dette ikke burde vært meldt til Oslo Børs?

1 Like

Jeg mener det er en total nothingburger av en melding som de tilfeldigvis slipper i denne perioden.

1 Like

https://aavigen.com/news/

2 Likes

Når skulle de ha sluppet den da ?

2 Likes

Skal sende inn forslag til neste GF om at alle oppdateringer først skal valideres av deg før utsendelse.

5 Likes

må veø være av interesse at de samarbeider i hjerte. det er vel dette sporet de vil forsøke selv.

1 Like

Du fremstår mer og mer useriøs.

Det traff altså ikke. Arbitrasjen er nå over 80 øre. Folk som kjøper aksjen nå fremfor tegningsretten kaster 80 øre ut av vinduet. Alternativt så verdsetter de muligheten til å selge igjen akkurat i de to ukene mellom 4. og 18. juni til så høyt som 80 øre. Eller de synes det er veldig slitsomt og vanskelig å logge seg inn på VPS investortjenester.

Tror arbitrasjen vil krympe dag for dag nå.

2 Likes

Jeg tror oppringeren hadde gode hensikter. Men det virket som om han hadde meget god tid. Vi snakket en del om irrelevante ting. Så jeg kan på ingen måte bekrefte det du skriver.

1 Like

Uforpliktende samarbeid er vel konge for begge parter dersom det fører til at det andre selskapet velger å bruke vår plattform dersom den fungerer godt? Kanskje det er dette som er viktig og ikke om en mulig partner velger å spekulere noen penger på at plattformen vil fungere for dem?

2 Likes

Greit med solide eiere (AAVIGEN). Tysk family-office med flere engasjement i bio-sfæren (ikke så heldig med CureVac/mRNA, men likevel langsiktig)

6 Likes

Kombinasjonen av høy spesifisitet for levering til hjerte med effektivt gen-/proteinuttrykk er akkurat hva vi trenger for lav toksisitet og god effekt.

Om man sjekker vitenskapelig impact for publikasjoner knyttet til aavigen så ser man at grunnleggere/eiere av selskapet publiserer i topptidsskrifter.

En god match for Circio som også er blant de ledende i verden på sitt område.

Jeg liker at de jobber med humane virus. Det er sannsynlig at disse får circVec plassert der vi ønsker det, i humant hjerte.

Og Savepig :pig: har god grunn til å ikke like det (large animal model, n=6 male pigs):

Novel Human Heart-Derived Natural Adeno-Associated Virus Capsid Combines Cardiospecificity With Cardiotropism In Vivo

image

5 Likes
7 Likes

Tolker dette som at Erik er “the man with a plan”. Spennende dette med Kina, fremfor tungrodde regler i USA. Selger seg litt til US også ved at det å drive biotek i Norden er billigere. Også det jeg tolker som fint, samtidig som at småaksjonærer lider litt i det korte løp: Ikke selge sjela sin til kapitalister som ønsker å styre selskapet, men heller hente inn penger i markedet for å bestemme utviklingen selv.

3 Likes

Det er en fryd å se hvordan EDW kommuniserer med markedet på en direkte og tillitvekkende måte. Noe som nok har bakgrunn i hans sterke faglige kompetanse.
Ser frem til morgendagens presentasjon.

16 Likes

Har noen kontroll på hva slags data som potensielt kan slippes de neste ukene? CAR-T?

Car-T er forventet ila Q2, dvs når som helst. Forventer at de sparer det til omsetningen på rettene er stengt. Så flest vil uttøve.

I morgen er det forventet hjertedata ref ASGCT, samt en presentasjon i Boston merket som nye data, det kan jo være det samme som kommer i casten i så måte.

5 Likes