Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

En avtale om kjøp av selskap/teknologi som tilsynelatende løser de samme problemene/utfordringene som circvec-DNA må løse innen CAR-T sporet må jo anses som positivt. Ikke minst når Circio har hatt et langt løpende samarbeid med et selskap som kanskje kan løse den største flaskehalsen, intracellulær levering/opptak av DNA, og CEO i samme selskap allerede i oktober i fjor nevner “next-gen-LNP” og circvec i samme åndedrag.

Men jo, spekulasjon fra min side så lenge vi ikke hører noe fra noen kanter.

3 Likes

Tror du aksjen går til 8,25 på et tidspunkt kommende uke?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Hvis aksjen står i 8,25, hvor mye er du villig til å betale for en tegningsrett innenfor perioden den fortsatt er omsettbar?

• 0 - 5 øre
  • 5 - 10 øre
  • 10-20 øre
  • 20-30 øre
  • 30 - 50 øre
  • mer enn 50 øre

0 stemmegivere

(det går an å svare på den siste selv om man ikke tror det vil skje :wink:)

??? Merkelig avstemming…

Da kjører jeg en annen,

Tror du kursen står i 20 kroner innen torsdag den 28 mai når selskapet har webcast?

8 Likes

Kurs 20 og warrantsdiff på 11,75? Da hadde pensjonsalderen kommet brått må sies :champagne:

3 Likes

Det jeg lurte på om det virker som om konkurrenten alt i alt står sterkere med sitt produkt, som vel kan virke meg fremtidsrettet?

Oioi. Har du aksjer her må du lese deg opp, Circio tilbyr ikke et produkt i tradisjonell forstand de bygger en platform med patenter og lisensiering. Det er ingen andre børsnoterte selskaper tilgjengelig for hvermanssen i verden som gjør det samme. Det sagt tror jeg ikke vi ser kurs på 20 før et oppkjøp, da kommer det nok en ekstra null og, det er jeg derimot svært sikker skjer ila 2027-2030.

2 Likes

Spennende tider. Hott marked c

5 Likes

Surprise surprise; investorer for 150 MNOK kan tegne seg uten å kjøpe warrants i markedet.

Likebehandlingen fortsetter :sweat_smile:

Opprettholder min teori; overtegning tillates; kjøp en tegningsrett - tegn som du har 10 000 av de.

3 Likes

3 Likes
2 Likes

Innsiden handler, penger sikret og konkretisert plan.
Det er nå fortsettelsen starter :moneybag:

5 Likes

The Underwriters will receive an underwriting fee of 9% of their respective underwriting commitments, payable in cash.

Og største tegner er surprise:
Pareto Securities AS, NOK 67,000,000

#pirato

1 Like

De som er de største røverne er de spekulative eierene. Surprise surprise. Bare utøv rettene og støtt selskapet dere, så går det så fint

2 Likes

Ja, for EDW skjønner sikkert ingenting av det….

Circio gjør som det passer de. De lar småaksjonærene tro at det å eie warrants er viktig og kjører på med meldinger om det. I mens ler de store gutta og kjøper seg rett i vwap og mottar i tillegg 75 øre i «fee».

Men sikkert mange som lar seg overraske. Kurs 2 øre på rettene i dag?

2 Likes

…“establishment of a state-of-the-art in vivo CAR-T delivery system”…alt inhouse da, eller ?

Tolker det slik at de har bare sikret seg i tilfelle nok warrants ikke blir utøvd opp til 300MNOk. Er vel greit det? Om nok warrants blir innløst, så må vel garantisten kjøpe i markedet. Eller tolker jeg det helt feil nå?

Nei det er rett

2 Likes

Da stresser jeg ikke så mye. Om småaksjonærer ikke løser inn warrants, så får det være deres egen feil dersom garantist(er) får opposisjoner billig.

5 Likes

Selskapet må vel uansett betale disse garantistene 9 % av 150 mill, altså 13,5 mill NOK