Spørsmålet om habilitet gjelder hennes personlige interesser (om slike finnes) knyttet til bruk av kapsider fra Voyager dersom hun sitter med andre hatter på hodet, og at hun ikke kan være i en posisjon der hun blir godtgjort av begge/flere parter i gjensidige avtaler. Hennes rolle i Circio kan øke verdien av avtaler dersom circvec direkte eller indirekte øker den den kommersielle utnyttelsen/verdien til fordel for Voyager som avtalepart.
Alt dette blir jo rimelig spekulativt, og neppe noe å bekymre seg for. I så fall burde PM`et ryddet all tvil til side. Derfor min enkle konklusjon om at circvec ikke testes med kapsider fra Voyager, og at BP-partner ikke er Novartis.

Men her går jeg bort fra det prinsippet. Har over de siste årene foret min AI med “alt” av info fra offentlige kilder som jeg nå har delt til mine nærmeste, en slags molekylærbiologioppsummering om Circio for dummies som meg selv. Fått gode tilbakemld, og når CEO selv synes det ser greit ut (med forbehold seff), følte jeg det var greit å dele på TI også. kanskje noen nye får opp øynene for dette spennende selskapet