Spennende tider:)
Ser frem til markedsoppdateringen i månedsskiftet, selskapet har vært flink til å melde relevant fremdrift på slike dager. Nå vet vi også at oppdaterte datasett kommer på presentasjonen, så kan forstå hvis det bygger seg opp litt forventninger og stigning i aksjekurs i forkant.
Er de oppdaterte datasettene noe som er avhengig av melding i forkant av presentasjonen (de har vel guidet noe i Q2-26 som enda ikke er kommet)?
I tilegg hvor er det uttalt at det kommer oppdaterte datasett, bare nysgjerrig?
Finner bare dato for halvårs-rapporten på hjemmesiden, det er ikke sendt ut noen melding enda på newsweb som jeg kan se 
Pk2k delte mailkorrespondanse med Wiklund i en post for 7 dager siden.
Der skrev Wiklund følgende:
Det kommer en oppdatering i forbindelse med vår H1 2026 rapport i månedsskiftet, anbefaler å følge med på denne.
Dette er en åpen investorpresentasjon / markedsoppdatering, men det utelukker jo selvsagt ikke at det ikke kan komme data også før selve presentasjonsdagen.
Wiklund vet også veldig godt at Pk2k følger nøye med og har satt seg godt inn i alt som er sluppet av data og news hittil i år, så å be han følge med på oppdateringen har liten verdi hvis de kun skal repetere/ oppsummere fra meldinger som er sluppet hittil i år.
(Garantert at EDW har sett emojien til Pk2k og landet på at han der kjører jeg ikke bullshit på
)
Der røyk “sperren” på 9,30 også.
Først akkumulerte aksjen veldig tight mellom 8,70 til 8,90, deretter la den seg opp mellom 9,10 til 9,30 før den drar seg fint mot 9,50.
Hva blir neste stage?
Stabilisere seg på tosiffret i august så er jeg happy noen uker🙂
Når vi er gjennom den kjente lokale motstanden på 9,5 (som vi jo møtte i dag) så ligger det vel noe motstand rett under 10 om man ser noen måneder tilbake.
Så får vi se…
Ligger og vaker oppunder 9,55 ish ja, men den er under kraftig press og vil vel helst ryke
Nesten litt cup&handle preg over hvordan den har tradet gjennom sommeren
Synes denne sangen passer bra til denne aksjen jeg:
Hode, skulder, kne og tå! Kne og tå!
Hode, skulder, kne og tå! Kne og tå!
Øyne, øre, kinn og klappe på!
Hode, skulder, kne og tå ! Kne og tå!
Lett å se av aksjelistene at enkelte aktører kun er inne for å tradingen sin del…
BOFA-kontoen er vel i særklasse for tiden. Jaja…
En klassiker. Kun 400k aksjer for å rykke den ned fra 9.46 til 9.06 i løpet av ca 10 minutter. Deretter så langt omsatt >2 mill aksjer.
Så tas det godt imot på støttenivå, og bygger seg opp på kjøpersiden.
Når bl.a. BofA svinger med 1 mill aksjer så bidrar det til litt svingninger. Men det er også greit at det er likvididet i aksjen.
De av oss som tror på selskapet kan jo håpe at noen av traderne blir erstattet av langsiktige investorer.
Synes kursutviklingen nå ser både sunn og ganske forventet ut! Etter en sommer periode med konsolidering åler vi oss gradvis oppover igjen, samtidig som vi nærmer oss en tett rekke med katalysatorer: H1, Shanghai/Boston-roadshow, Meeting on the Mesa og ikke minst den orale circVec-presentasjonen på ESGCT - next-generation T-cell therapies i H2! Og det kan komme masse juice data / nyheter her, og forsåvidt når som helst!
Eg tror derfor vi vil se mer posisjonering i forkant av disse! - Håper og tror kursen bygger seg opp steg for steg, uten ren hype og vertikale rykk! En etablering over 9 nå og et trappetrinn av gangen er den utviklingen eg ønsker å se …
Også er det selvfølgelig hyggelig med den eksterne teknologivalideringen vi har sett den siste uken. Det skjer mye rundt circRNA nå! eg synes stadig flere brikker begynner å falle på plass!
Kanskje ikke interessant for mange andre, men nyttig gjennomgang min egen del mens vi venter på mer nytt om CAR-T sporet og selskapets ambisjoner, Om tidslinje, status, mulige (subjektive) tolkninger, hva vi vet, og hva vi ikke vet.
circVec In Vivo CAR-T - biologisk prosess, DNA Vector Platform og relevante samarbeid.pdf (1,1 MB)
H2 blir sykt spennende! De guider altså både T-cell targeted LNP delivery in vivo OG T-cell-targeted CAR expresion in vivo!
Lov å drømme litt! Klarer de å levere målrettet til T-celler in vivo og produsere Car der!! Ja da har vi krysset en vesentlig!- teknologisk terskel!
Da ville jeg ikke stått på perrongen for å si det sånn!!
“circVec: A DNA Vector Platform Harnessing Intracellular Circular RNA Biogenesis for Next-Generation T Cell Therapies.”
Vanskelig å ikke like ESGCT tittelen 

Tung trading fortsetter. BofA inn med nesten 1,1 mill i går, ut med ~3/4 på kveldens liste.
Sånn sett sterkt at kurs holder seg stabil på ok volum.
Det er jo ingen problem sånn sett, som påpekt over kan høsten bli særdeles underholdende.
BOFA er netto opp 250k på kveldens liste. Ja, de solgte 750 k, men de kjøpte 1 million.