Nei! - hvilket av alle disse selskapene som har feilet kan vise til å ha gjort en tilsvarende turnaround som Circio? Jeg var en av de som ikkje brant meg på Ulti - etter mine egne analyser - Jeg posisjonerte meg stort på bergen bio før Covid nyheten, men var med ned igjen Pga. Manglende forståelse og hype/følelser! Men man lærer! Og jeg sier ikke Circio er risikofritt! Da hadde Mcap vært x 20+ , men jeg sier at jeg vurderer definitivt ikke denne casen som ferdig spikret! Se på hva vi vet kommer i H2! Jeg er av den overbevisning om at dette er begynnelsen og ikke slutten!
Vi har gått fra - nærmest finansielt knestående til ny plattform, Top-5 BP-samarbeid, kraftig in vivo-validering, 620 mill. hentet på et halvt år – med runway ut Min. 2030 (renten/avkastingen på egenkapitalen bidrar betydelig positivt her)
Historien viser at mange biotech feiler!, men den viser også at ikke alle biotechs er samme case!
Jeg har ropt «strong buy» leeeenge, og gjør det enda! Jeg sitter ikke på noe fasit, men jeg ser konturene av noe potensielt STORT!! Om du vil være med eller ikke, er helt opp til hver og enkelte! Jeg kunne ikke brudd meg mindre … Men det bør veie mer enn et gram når man «ropte» KJØP på 0,54-1,- Til stort sett døve ører, og at man fremdeles er bull på +1300%! Jeg gjentar stadig at jeg kan ta feil! Men får eg rett, så skal vi ta en ny x 10 de neste par-3 årene … Langt ifra risikofritt! Men også langt ifra lotto-odds! Følg dataene og se hva markedet allerede har vist de er villig til å betale for minimum - «tilsvarende» …
Svelger med dette unna de siste bobblene … og skålen med ostepop er tom! Så nå har jeg gjort mitt i kveld!! Men igjen - jeg ønsker oppriktig alle suksess! Og måtte norsk Bio reise seg igjen! Og hvis den det gjør, så anser jeg det som betydelig sannsynlig at det er via Circio! Og hvis vi i tillegg kunne suitt blink via andre, så er det bare en vinn / vinn! Hovedpoenget er at en Mvap på 2,5 Mrd. så er det etter min, mest ydmyke mening at Circio er underpriset! Så når noen sier det motsatte, så er jeg fundamentalt uenig!
God helg 

der har vel faktisk utvanningen (antall nye aksjer) vært betydelig mindre