Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Stemmer det ?

J & A (men ikke la det ta noe bort fra misèren alle kauker om i PHO, for eksempel).

1 Like

Jeg kjøpte de første aksjene mine til en kurs som tilsvarer 500kr i dag…

Så har jeg snitta ned underveis og ligger nå på litt over +100%.

6 Likes

Er jo verdt over 2 milliarder på dagens kurs. Har det virkelig hatt så mye høyere markedsverdi

Mon ikke det drejer sig om antal aktier.? (I forhold til værdi)

1 Like

Targovax var aldri så høyt i den perioden jeg drev og tracket.

Det er nettopp det

Ja det er litt det som jeg også tenker, vet jo selvfølgelig ikke men bare lurer på om man ikke forventer for mye neste uke selv om jeg er spent på hva som kommer frem.

Circio and Full Circles Therapeutics jointly announce in vivo cell therapy research

28 Likes

Enda en grein på treet vårt! strategisk syns eg dette begynner å se svært solid ut! Eg har absolutt ingen problem med å forsvare dagens prising - Casen er betydelig styrket Ifht. Når vi sto i +14! - vi er potensielt bare et datapunkt unna et helt annet pris -nivå her. 1. september og vidare mot ESGCT blir uhyre spennande!:crossed_fingers:

Edit: Det begynner å se ut som de bygger en liten «in vivo cell therapy stack» - rundt circVec … stadig flere komplementære teknologier og samarbeid som dekker ulike deler av puslespillet!

17 Likes

Circular single-stranded DNA as switchable vector for gene expression in mammalian cells

4 Likes

Nå er det vel like før det kommer noen vonbrotne Oncoinvest-investorer her og skriker at det er urettferdig at prekliniske samarbeid skal verdsettes så mye høyere enn fase 2 studier :tired_face::tired_face::tired_face:

5 Likes

Brick by brick :muscle:

11 Likes

Fascinerende å se at det tekniske er så sterkt at det kan legges til grunn i en investeringsstrategi.

Selskapet har riktignok validert en del bra ting i løpet av de siste ukene og forventningene til presentasjonen neste uke har bygget seg opp på positivt vis, til tross for at noen hevdet at tox kunne bli Circios “bane”. Kursen har elegant gått fra 8 til 13 NOK på no time.

Pump and dump har det heller ikke vært tegn til, men man kan sikkert klage på at aksjonærlistene ikke viser til noen spennende navn hvis det er relevant :wink: Det endrer seg kanskje etter at indeksreguleringen finner sted.

6 Likes

Det er mulig at amerikanske banker er på vei inn i større grad. Første tegn på det kom på aksjonærlista i går, med T+2 etterslep. JPM m.fl. Her kan det være både fond, men kanskje også et big pharma selskap som vekter seg opp…? :smiley:

2 Likes

1 Like

Se på trenden på høyre siden der :wink:

4 Likes
15 Likes

Fin t-skjorte @aol

6 Likes

Spennende å se hvordan tredagersregelen og fredagsclose spiller seg ut denne uken.

RSI er høy, men sammenlignet med forrige opptur er den ikke så mye å snakke om. Volum er bra, men ikke veldig høyt ift forrige opptur:

Edit:

Skikkelig volumspike på hourly i dag:

2 Likes