100 mill omsatt på en time
Lurer på hvor mange det er av de som kjøpte på forrige toppnotering som kjøper igjen nå…
Tror faktisk disse 13-14 kronene er ikke noe en skal henge seg så mye opp i. Se 1 år frem i tid så angrer en på at en ikke kjøpte flere i dag 

Lavt priset når du ser hva slags plattform de bygger. De er innovative og de samarbeider med de riktige miljøene.
Dette smeller alvorlig snart.
Big Pharma henger etter trolig….
Bare å vente på at FA kommer med en svindler som mener at de store styrer showet. Evt. at de republiserer med dagens dato
Alle her har vel vært med på å kjøpe en topp. Shit happens. I Ulti-trådene hadde vi en som skrev et hundretalls baisse-innlegg fordi han var traumatisert av å ha kjøpt på 100, og solgt på 90 (det salget ser ikke så ille ut i ettertid da
) Kan være at biotek ikke var riktig type investering for ham. Vedkommende er ikke lenger på TI, så skal la være å nevne navnet på bruker.
Men mange har nok også vært med på å vente for lenge / vente på en dip som aldri kommer. I fjor høst satt jeg f.eks og venta på at Terns skulle falle tilbake mot cashbeholdningen (ca. $4 pr. aksje) etter en faila avlesning med en fedmepille. Den gjorde aldri det, i stedet holdt kursen seg på rundt $8. Så jeg fylte aldri på. Så kom det ny avlesning med en CML-medikament som bare så helt koko bra ut og jo mer data som kom, jo mer steg kursen. Falt liksom aldri tilbake til et “godt köpslage” eller hva nå svenskene kaller det. Enden på visa ble a selskapet ble kjøpt av børs av Merck for $53/aksjen i vinter.
Moral: Alle kjøp i Terns hadde vært gode kjøp.
du er vel inne i circio siden 8 kroner og fikk med deg denne oppgangen?
Hvis man er redd for å kjøpe en topp så er tipset å kjøpe seg inn stegvis, har man først kommet i gang så kan man enten øke på svakhet senere, eller så vil det føles mindre smertefullt å øke senere hvis kursen fortsetter å gå opp.
Edit:
Når man har kommet opp til den posisjonsstørrelsen man ønsker, så kan man jo gjerne trade rundt en core posisjon heller enn å gå helt ut og inn av en aksje.
Det er ett godt råd, man treffer aldri topp eller bunn 100 % annet enn ved en tilfeldighet. Hole in one i golf er aldri dyktighet, kun flaks. Nærme pinnen ofte er dyktighet. Så derfor ikke handle alt i en sveip.
Jeg har hatt det to ganger, da er det vel ikke lengre flaks?
En liten avsporing i en ellers tung faglig diskusjon, rart hvor godt humor man blir i når en aksje stiger 50 % på en uke!
…eller så har man hatt en langsiktig plan.
Har over 2300% på flere kjøp i Circio 
Edit: ja, det er kvalmt 
Samme her
!
Gikk inn på rundt 9 første gang. Solgte alt og kjøpte tilbake warrants for og gi min lille skjerv til selskapet. Har kjøpt litt rundt 7 men håper på en 10x før jeg gir meg 

Edit : uansett sterkt av dere som har sittet gjennom stormen og fremdeles sitter. En går ofte høydeskrekk etter en 10x.
Er dette da uflaks? 
Spacet for invivo CAR T er og forblir HOT
en klokke uten batteri viser rett to ganger i døgnet, nei da det er definitivt ikke flaks. Klarer man hole in one 2 ganger skyter man mange slag nære og er dyktig. under 10 i hcp vil jeg tro
Ikke verst å være på topp på både vinner- og taperlisten samme dag 

#Trykkleif i dagens Finansavisen
Gammel vane er vond å vende