Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

6 Likes

Interessant. Ser ut som enda et datapunkt på hvor mye oppmerksomhet RNA-delivery og in vivo CAR-T får nå.

8 Likes

Mon tro vi får se nye kursmål fra Analyst Group etter webcasten. Det var vel en del av årsaken til oppgangen i vår, om jeg ikke husker feil?

1 Like

Hva så med webcast på tirsdag, den vil vel ikke være noe mindre kursdrivende enn det som har kommet til nå.
Ifølge Wiklund i Radium podkasten for ca et par måneder siden trenger ikke Circio å komme med dårlige nyheter de nærmeste par årene, så får nå folk tolke det som de selv vil.

2 Likes

Hvis noen i ledelsen begynner å fantasere om studievenninner som nå arbeider i AstraZeneca, DA kommer jeg meg ut fort som f…» :sweat_smile:

4 Likes

4 Likes

Var gøy lenge da

1 Like

Vel, da blir det ikke noe problem med utlån av aksjer til short fremover (mtp indeksen?)

og FTF får bidra (i sine egne hoder) til å lage et effisient marked eller hva de nå mener de holder på med

til en inntekt som trolig ikke dekker mozellbudsjettet deres

får bare håpe at volumet holder seg oppe

4 Likes

Kikkadorene kommer!

6 Likes

Må først kjøpe en posisjon som er betydelig nok til å utgjøre en forskjell. Som er bull i det kortere bildet.

1 Like

Det kan jo hende de har kjøpt mye på denne oppgangen de siste par dagene.

Ingen med vettet i behold ville shortet denne på kurser under 30, med den nyhetspipelinen…

2 Likes

Ingen med vettet i behold ville shortet denne på kurser under 30, med den nyhetspipelinen…

Folketrygdfondet: hold my beer…

4 Likes

De har sine mandater, men likevel liker jeg ikke FTF.
Men skjønner jo godt at de ønsker Biotec dit peppern gror. De ønsker faktisk at landets borgere skal dø tidlig kun for og tjene penger, makan til holdning.

1 Like

De er viktig for å sikre at du og jeg får pensjon fra staten, men de er like viktig å rævkjøre deg og meg når det gjelder aksjer :rofl:
Kommer sikkert short på tirsdag, hvor FTF senker sin aksjebeholdning deretter :upside_down_face:

Nå er det ingen unnskyldning for å komme inn i OBX indeksen.

2 Likes

Vel, det er FTF vi skriver om her, ikke en rasjonell aktør.

Men man får jo bare håpe at posisjonen deres blir liten, omsetningen holder seg høy, at prisdannelsen ikke blir drept, og at utenlandske hedgefunds ikke har lyst til å shorte her.

Folk folketrygdfondet er fullstendig kapabel til å kaste småskala norsk biotek, investorene som er villig til å bette penger på det, under bussen for å hjelpe triste utenlandske hedgefunds å gå short.

4 Likes

Vondt å si det, men de gjorde det riktig i Ulti :upside_down_face: Usikker på om de satt igjen med fortjeneste til slutt eller ikke.

Hjalp ikke med overskrifter fra alpinkjører, men kanskje det hjelper med overskrifter fra rørleggere og bussjåfører om hvor usmakelig det er å shorte biotek :sweat_smile:

2 Likes

Det var et lite fittebeløp de tjente på å låne ut til short. En totalt ubetydelig del av den totale omsetningen deres.

Og det forhindret totalt en normal prisdannelse der.

Som igjen gjorde at folk ikke tok profitt osv…

Lærdommen er imidlertid enkel: Lav omsetning + FTF som villig låner ut = blir ikke noe run up før klinisk data.

Når det er sagt, så tror jeg ikke det blir tilfellet her pga omsetningen. Tror ikke FTF klarer å ruinere dette.

6 Likes

3.590 milliarder ( @ kurs kr 13.08) er jo ikke småtteri av en Mcap for et selskap som var priset til 59 mill for 1 år siden.

4 Likes

Kort spørsmål: Er det andre som har blitt kontaktet av Pareto for utlån i dag? Ser for meg short i fall index skal inn(?)

1 Like