Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Alt for lav aksjepris vs resten på toppen :innocent:

2 Likes

Etter kl 14:30 begynner det å likne på noe annet enn “nordnet-retails” som kjøper her.

2 Likes

1 Like

FTF til unnsetning :sweat_smile:

3 Likes

Takk for følget denne gangen, 14 NOK var min target og jeg må si jeg er imponert over trøkket!

Masse lykke til med call til uken og alt spennende som skjer fremover, her er det bare en liten lyttepost igjen, dette ble for fristende for min del. Kall det idioti, kall det risikostyring, men at siste uke har vært over forventet lønnsom er det liten tvil om :cowboy_hat_face:

10 Likes

Hvis historien skulle vært noen rettesnor her, var det vel en bølgedal i kjømda snart.

Men så er jo historien ganske dårlig til å se inn i framtida.

1 Like

hvorfor melde at man har solgt?

Og så tidlig da gitt… lenge før selskapet kommer med lovende data på et bredt spekter og lav mcap.

2 Likes

Med denne omsetningen, så kan jo en short bli truseskvettende ved større nyheter.

3 Likes

Da er det bare å vente på at den kritiske røsten dukker opp igjen

7 Likes

Jeg synes det er interessant med flere perspektiver enn bare ukritisk haussing, rakett-emojier og annet shareville-fjas.

Personlig sitter jeg fortsatt long, men vil aldri laste noen for å ta gevinst.

10 Likes

Hurra, nå kan vi kjøre en 3-400 innlegg her om Citadel hvor den ene siden er sånn

“de vet helt sikkert hva de holder på med og det blåser nordavind fra alle kanter”

mens det andre siden er sånn:

“de kommer til å brenne seg selv så jævli, det er sikkert en intern som sitter og forvalter denne shorten”

or not

@TheObserver jeg setter pris på at du melder salg, er mange av oss nisser som kan lære noe om risikohåndtering fra deg

7 Likes

En bør ta hensyn til oppsiderisiko også. Der vi er nå, tror jeg det er mer (kanskje mye mer) å hente på oppsiden om det de rapporterer på mandag/tirsdag har litt “futt”. Men om aksjen stiger til 18-20 kr innen børsslutt mandag uten melding, og tall og info kommer etter børs mandag, vil jeg kanskje ta 1/3-1/2 av bordet på mandag. Det går mest på at aksjen da har gått så ekstremt i forkant, at risikoen for litt skuffelse (på tross av god rapportering), kan føre til et kortsiktig kursfall.

5 Likes

Dersom vi nå litt enkelt får informasjon og resultater som viser at alt er on track (fravær av negativ info), så kan det fortsatt komme en negativ reaksjon, men den vil være kortsiktig.

Jeg tar selvsagt kontinuerlig opptelling, men her bør man jo sitte long ihvertfall til utpå nyåret. Oppsidepotensialet er sinnsykt.

3 Likes

Jeg gjetter på at det kreves ganske positiv informasjon for å opprettholde dagens eller høyere kurs.

Gøy å se 990k på 14kr😋

6 Likes

Det satses friskt fra begge sider her nå. Shorten inn, og samtidig kjøpes det relativt store poster.
Det kan bli bra kjør her de neste dagene.
Aksjonærlistene blir interessant lesning.

6 Likes

Er det etter børs på mandag rapporten kommer, hvor kommer den infoen fra ?

For meg, så fremstår nedsalg og gevinstsikring til å bli slukt av nye kjøpsordre.

8 Likes

Mcap straks 4 milliarder.
Med momentet som er nu, burde jo ledelsen hente penger.

Et pre klinisk biotech selskap, kan jo aldri få nok cash lizzom.

1 Like

Kan vel ikke hente cash hver gang man er på 14-tallet, si.