Auksjoner så tidlig som nå er verdt like mye som pixlene det er skrevet med 
Et selskap å følge med på, og som kanskje fremstår mer som en konkurrent enn noen andre ? innen CAR-T feltet
Kjent samarbeid med NanoCell (ikke LNP), og er finansiert med omtrent MNOK 500-600 fra private og offentlige støtteordinger. Omtrent det samme som Circio.
Forskjellen (i tillegg til kjerneteknologien ssDNA vs circRNA) er at cptx har proprietær kontroll på egen vertikale løsning, mens circvec er en bred agnostisk/plug-in plattform. Et annet poeng, circvec kan kanskje gjøre det cptx gjør (ref siste samarbeid med Full Circle), men ikke omvendt.
cptx hadde også oral på ASGCT 2026.
Er jo tydelig at noen har en agenda.
FTF og Citadel går hånd i hånd 
Den salgsordren er ikke reell. Det er noen som vil kjøpe. Ikke selge.
Skal det forsøkes ristes litt i treet på morran da 
edit : feilet
Måtte shorterne brenne!

Ser ut som at de prøver seg fortsatt, men markedet sluker det
Så langt ser det ut som “markedet” er mer interessert i “psykologiske tall” enn mcap.
Det er vel ikke overraskende så lenge vi foreløpig ikke kjenner den reelle verdien på teknologien.
Nå kreves det tålmodighet mens vi venter på mer data. I mellomtiden må vi regne med at kursen vil svinge.
Ja, alle elsker et godt chart-minne. Men mønsteret i dag er så kjent som det kan få blitt i CRNA - helt likt april-fasen. Flashe stort salg pre-open, kjøre en liten pump først - og så kaste aksjene inn på bålet. Nå har aksjen gått så hardt på kort tid at alle quantmodeller skriker mean reversion. Det betyr ikke at de har rett, men tradingmessig var det et signal om en dump på vei. Og det er ikke en umiddelbar recovery, så her kan det komme en til før det dekkes midlertidig inn og kursen setter veien mot vwap igjen. Men at 14,5 er bare er et psykologisk tall, det er jeg sikker på. Kombinert med lang vei ned til SMA50, så er det terreng for shorts, dette.
Edit: Bounce på 13,52.
Tja, kan hende det passer bedre å bruke begrepet “oppsidebeskyttelse” 
Jeg fratar meg selv den midlertidige oppsiden som selvsagt kan komme hvis hele markedet blir tatt på senga over neste ukes oppdatering, indeksposisjonering og selvsagt alt det ukjente som kan komme fra nye samarbeid og lisensiering.
For meg handler ikke aksjer om å makse posisjonene, men å få “pengebingen” til å vokse. Da må man av og til ta noen “vonde” valg, som å selge seg ut av noe som bare går og går. Man har blitt med på første del av reisen og går kanskje glipp av den beste delen som er yet to come, men dagens strategi slår både bankkonto, eiendomsinvesteringer og de fleste fond, ergo er det for mitt formål velfungerende å hive seg ut fra toget i blant 
Jeg heier på alle som står videre i det og er tøffere enn meg 
Når du først kommenterer dine handler, så ville det vært interessant å vite om du var med på oppturen i februar til april, eller hoppet av underveis?
(Med de forbehold/begrensninger som følger av at vi er på et anonymt forum, uten bekreftet informasjon)
Deltok i emisjonen på 1 NOK og hadde aksjer fra før den. De ble solgt på veien opp, lenge før toppen. Her igjen var det de tøffe som tjente mye mer enn meg, dersom de senere valgte å selge.
Aksjen falt jo ned til 6 kroner igjen etter å ha toppet på 14. Det synliggjorde / bekreftet potensialet som lå i aksjen, så jeg gikk jeg inn igjen, deltok igjen i emisjon og er nå helt ute. (Det var noen som ville ha lytteposten min i dag, så nå er jeg helt tom)
Så jeg gjør sikkert mange feil i noens øyne, for meg handler om 100 % om risikojustering, og jeg handler også i andre aksjer og flytter derfor på kapitalen med jevne mellomrom. Jeg er ferdig med å “forelske” meg i kun en aksje og foretrekker å ha 5 - 10 aksjer i basen som ikke korrelerer med hverandre. Jeg sover bedre om natta når ikke en melding kl 07.00 kan ta bort 50 % av verdiene mine eller mer.
Dog er jeg sterk i troen på Circio og er ikke redd for å gå inn igjen på høyere nivå senere hvis det skulle oppleves fornuftig. Anbefaler ingen å gjøre som meg, alle er voksne her og kan planlegge selv 
Bikket 17k Nordnet eigere, postivt el negativt veit eg ikkje, men vertfall ein populær aksje
17 058
Det jobbes for å knekke støtten på 12,8 nå.
Makabert raid
Nivåer som aksjen har føket forbi på vei opp er ikke å anse som støtter nedover før de faktisk har holdt da 
Det er vel et spørsmål om timeframe… 
Jeg ser nå i første omgang på tradingen denne uken.
Edit: Nå har vi vel også fått bekreftet at 12,8 er et relevant lokalt nivå.
Edit2 kl 12:41: Nytt angrep ned fra 12,8…
En venn av meg fikk telefon fra Pareto om utlån av aksjer. Ble vel nevnt noe om det over her også. Det jobbes hardt tydeligvis.
dette var vel for 2 dager siden,Pareto trur eg la det på is 
Spennande å sjå kor mykje shorten har auka,15.30 blir interessant
snart 200 mill omsetning,spinnvillt
er også litt spent på handelsmønsteret når USA opner