Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Ja, man er godt vant her når det gjelder omsetning.
Det overraskende er den lave omsetningen spesielt den siste timen.

Så er det ulike scenarier man kan se for seg basert på det tekniske bildet. Traderne har ikke bestemt seg.

1 Like

Kommer det melding om penger inn, eller penger ut i morgen ?
:balance_scale:

… ehhh what?

Det viktige i morgen er nye data, progesjon og generell updates…

4 Likes

I utgangspunktet er det ikke noen grunn til at det skal komme meldinger om finansielle transaksjoner vi ikke kjenner til i morgen. Det vi kan forvente er en gjennomgang av halvårsrapporten som neppe vil inneholde noen overraskelser for de som følger selskapet.
Deretter får vi “R&D progress”, som blir det interessante.

1 Like

Nye data viser progresjon, men akk så mye mer interessant med lisens ut eller inn som bensin på bålet.

1 Like

Når Erik Wiklund sier «vesentlige fremskritt på tvers av hele utviklingsprogrammet», synes jeg det gir en god magefølelse.

8 Likes

Da er det bare å selge i dag, for det er i såfall meldepliktig info som skal ut med en gang.

1 Like

Sjekkliste til de som tror Circio skal gå 10x i morgen fordi:

1. de melder titalls millioner NOK i inntekter
  2. de melder lisensavtaler til mange hundre millioner NOK
  3. de melder at Circio nå er solgt for 25 milliarder NOK til BP

Nei, det kommer ikke i morgen

15 Likes

Er det ikke i morgen Wiklund skal komme med Fase III data av in vivo circvec car t i ballemeso? :crazy_face:

2 Likes

At de presenterer fremskritt som muliggjør overnevnte er av liten betydning.

Nei, men mine kommentarer vedrører spm finansielle viderverdigheter i morgen.

Og det er jo en klassiker at kortsiktige skrotnisser dumper alt når det eks ikke meldes at Circio har kurert fremskreden ballemesoteliom etter et plutselig gjennombrudd med CircVec in vivo CAR-T.

8 Likes

Helt riktig. Derfor jeg har lave forventninger til aksjekursen isolert sett.

Jeg forventer at Erik har leid inn Accept til å spille Balls to the wall, men bytta ut han surkuken av en vokalist (Udo Dirkscheider) med seg selv, og at han kommer inn på podiet i full camo-bekledning og bare leverer det glade budskap, nemlig at ballemeso nå er historie thanks to crna

Alt annet vil være en GEDIGEN skuffelse :wink:

2 Likes

Selskapet har noen samarbeid som har pågått siden 2023/2024, og som ved positive milepæler og slik de er meldt, forutsetter at Circio betaler for bruk av komplemetær teknologi. F.eks Certest og Neoregen. Etter warrants så er det både sagt og muliggjort at slike avtaler kan bli aktuelle - herunder i begrepet "establish state-of-the-art CAR-T delivery system"Om noe sånt meldes i morgen er muligens tvilsomt, men any day…

1 Like

Akkurat det jeg mente. Om det presenteres krutt i morgen, så er det helt ubetydelig for gjengen som har kjøpt på et grunnlag som du skisserer.

Heldigvis har vi AI som kan hjelpe til for de som er usikkere på hva betydningen av presentasjonen er. Et verktøy for mange om dagen. Kanskje noen velger å sitte litt til, eller kjøpte litt til?

1 Like

Udo Dirkschneider var vokalist i Accept fra 1979 til 1986 og fra 1993 til 1996!! :tired_face:
Jeg liker å lese innleggene dine, men nå ble jeg litt i tvil om de er like lite faktabasert som kunnskapen din om Accept og Udo :joy::joy::joy:

2 Likes

Liten interessant ting om Circio er jo at de har mye cash og et stort fremførbart underskudd fra Targovax tiden… definitvt noe som spiller inn vedrørende prising av selskapet…

2 Likes

Det eneste som betyr noe, er vel om det kommer med ny eller oppdatert data? Ryktebørsen har jo satt fart her, så dersom dette uteblir - kan det bli spennende i morgen.

Jeg har messa litt som det tidligere. Så selskapet kan utbetale til aksjonærene uten at vi må skatte.

Nå har jeg ikke lengre oversikt over hvor mye per aksje, men det kan være en fin bonus med litt utbetaling via kapitalnedsettelse rett i foret

1 Like

Jeg tror tidligere års overkurs i stor grad allerede har blitt brukt til å dekke tap. Innbetalt fra årets emisjoner, og gammel moro, ser vi hvordan er disponert når 1H-2026 kommer i løpet av kveldens mulm og mørke.

1 Like