500 000 000 omsatt 
Noe av det mest interessante i dag, spesielt med tanke på genterapi, var at vi ikke lenger bare snakker om “lysende” mus, men at de viser immunoblot av at circVec uttrykker potensielt terapeutisk protein.
Sannsynligheten er høy for at vi på et tidspunkt får en melding om terapeutisk protein i sykdomsmodell.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Olaf du må våkne ,amerikanerane kjem
“in vivo validation”
hørt an før
Det der var randomiserte og signifikante data i meso, så ikke noe i veien å kalle det POC. Om ikke begrepet kun skal forbeholdes klokkeklare ph-3, da. Utover det, vill omsetning. Noen med mye krutt styrer showet i bakkant her.
Spennende å se hvem som har redusert beholdningen sin.
15:30 i morgen, så får man se om denne har blitt økt
Fra ettertiden må man vel kunne si at det fremstår som relativt spes at PI i denne investigator initiated-trialen valgte å stå å kakle mainnskit på ESMO, etter alt å dømme vel vitende om hvilke årsaker som lå bak mesteparten av separasjonen mellom kontroll og eksperimentell arm

Er det så stas å få litt taletid på ESMO?
Poenget mitt er å legge frem mitt syn om at med kun prekliniske data er det bare haussing å snakke om validering av noe som helst.
Spørs jo bare hva du legger i ordet “validering”
En teknologi / et konsept kan valideres, uten at det betyr at noe blir klingende mynt å kassa (som er en annen type validering)
SNL sier følgende:
“Validering av en analysemetode er det å verifisere og dokumentere at metoden er egnet til sitt formål.”
Nok diskursanalyse for i dag fra min side
Bare å applaudere tradere eller shortere for dagen i dag.
Snakk om kontrollert styring ned på LOD omtrent
facinerende og samtidig så irriterende 
“Ultimovacs has reported positive phase II overall survival data”
Var det preklinisk som var poenget her?
Om noe så er poenget du illustrerer her den relativt store risikoen i de binære kliniske selskapene.
Biologisk sett er du ute og sammenligner epler og pærer. Ulti var et rustent utgått rifleskudd mot et multihodet monster. Circio er hagle mot valgfri spurv.
Det er vel strengt tatt poenget mitt. Før man har hatt store randomiserte studier vet man jack shit om hva den medisinske effekten i mennesker faktisk er.