Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Husleige,etc etc
Blir ikkje forundra om det kjem ein liten vri på finansieringa innen kort tid

4 Likes

Ansatte i Circio AB, får vel betalt svensk ferielønn + ferietillegg?

Plus denne:

Ikke minst:
2 nye ansatte + 2 nye stillinger åpnet

4 Likes

Vurderer det lite sannsynlig med et slikt trekk om det skal finansieres av Atlas utover i 2025.

4 Likes

Stille føre stormen,:ok_hand:

Joda, men ‘pyntet’ litt på slutt kursen i dag, bare tull selvfølgelig, men den bør betale seg inn ilpa høsten/vinteren :dart: på forventninger, kommer det $, £ eller € avtale blir det :boom:

6 Likes

Sommer er tiden for rolig fisking, det funker også greit med bunnfiske på OSEanen også :slightly_smiling_face:

5 Likes

Hva kan vi forvente av data nå i august? Mer enn AV?

Nettopp, det er i slutten av august jeg håper det skjer, en første avtale av flere utover høsten/vinteren. Blir det en avtale med en ‘undisclosed’ er kjøret igang …
Etter smertelige tap i trvx satser vi nå på fugl fønix 🪄

5 Likes

June 17, 2025

Press release - Regulatory

Oslo, Norway 17 June 2025: Reference is made to Circio Holding ASA’s (the “Company”) stock exchange announcement on 29 May 2024, regarding the financing commitment provided by Atlas to fund the Company´s operations until the end of June 2025 (the “Financing Commitment”)

The original agreement ends in March 2026.

We signed an amendment last year that is specifying additional terms for a financing commitment until June 2025 which Atlas as agreed to extend. Can this be the source of the different dates? If not, please send me what you refer to.

Best regards,

Lubor

1 Like

Har sendt mail og melding til ledelsen i Circio med spm om hvorfor dei ikkje har hentet penger i Juli,men så langt radiotaushet over heile linja

1 Like

17 juni som jeg viste til var siste gang. Det kan jo være flere årsaker.

1 Like

Antakeligvis bare reduserte kostnader pga ferieavvikling. Jeg regner med at vi får et nytt trekk snart :slight_smile: Men nå er det 6 måneder igjen før value inflection point 1… Og da aksepterer jeg litt mer Atlas før eventuell deal i milliardklassen.

2 Likes

Var det her Agenus hadde avtale med gamle Targovax om bruk av Oncos 102? Agenus opp 108% siste mnd.

Agenus to Highlight Emerging Survival Plateaus with Botensilimab/Balstilimab in Oral Presentation of Study in Refractory Patients Across Five Tumor Types at ESMO 2025

2 Likes

Uten å ha undersøkt tror jeg det var Kansas caset med TG01.

Det stemmer! De bruker vel Agenus sin adjuvant, QS-21.

Anti-CD38 Antibody With KRAS Vaccine and Anti-PD-1 Antibody in Subjects With Pancreatic Ductal Adenocarcinoma and Refractory Non-Small Cell Lung Cancer (DARANIVOVAX)

ClinicalTrials.gov ID NCT06015724

Sponsor Georgetown University

Information provided by Georgetown University (Responsible Party)

Last Update Posted 2025-07-28

Ble nevnt at det gikk litt tregt med rekrutteringene på den mener jeg, og her ser det ut til at de nå har endret litt på inklusjonskriteriene?

Edit; i tillegg til et nytt behandlingssenter.

Ett års forsinkelse i forhold til tidligere plan, dessverre.

Er vel nesten optimistisk å tro at de datoene vil stemme dersom de har hatt problemer med rekruttering. Syntes dog at EDW nevnte noe om at data fra studien skulle presenteres i løpet av året, så får kanskje en idè om hvor mange har har fått inn i studien da.