Når de velger å kjøre den videre, så regner jeg med at de har indikasjon på lovende resultat
Fortsatt ikke svar? Det er høyst uvanlig i så fall. Magefølelsen er ikke uggen akkurat.
Liker dette. Vi er i august folkens og den 28 kommer oppsummering. Mulig nyheter før det. Flytting har sikkert tatt noe fokus, ferie?? Tror ikke det er blitt mye ferie fordi de er i særdeles viktige perioder. Entos er trolig på høygir med Duchenne som de har fått midler til og konkurrenten med mRNA feilet m 3 dødsfall m leversvikt. Der er circVec rå. Min teori er at Entos har betalt for felles utvikling her. 4Basebio er i viktig fase, Certest pågår og noen til. De har nok brukt roen i juli til å produsere i det stille. Dette kan bli rått fremover.
Da er vel ferien over,rekner med det kommer litt meldinger som får opp volum.Kommer vel ett trekk fra Atlas på 4 millioner.Blir spennande å sjå kva som kommer av resultater angåande samarbeid/forskning?
Det har vært stille med nyheter siden juni og NeoRegen meldingen bortsett fra “flyttemeldingen” 7 juli. Drar seg nok til nå fremover for det er omfattende aktivitet på mange fronter for det er ikke “feriestopp” på utvikling og studiet. De løper hele tiden.
Tok ikke så lang tid med trekk…, men tenk på hva vi har i vente og hvilket potensiale vi sitter på:smiley:
At de ikke har trukket enda, tenker jeg må være et godt signal.
Enten en plan for finansiering, eller trekk på langt høyere kurs.
Det kan ikke være langt unna noen positive nyheter nå
5,5 MNOK trukket i dag. Meldingen kom nå kl 10:57.
https://newsweb.oslobors.no/message/652061
@pdx Kan du få børsmeldingene til CRNA til å komme direkte på denne tråden?
Ah… ser det nå. Der røk den teorien
Økt til 5,5M man får tenke at økt finansiering betyr økt aktivitet, som igjen er en katalysator for eventuelle partnerskap/avtaler
Skal være i orden nå
Ser ut til at forventningstallyet uteblir. Tror de vil angre bittert de som ikke ikke har kjøpt aksjer når meldingene begynner å tikke inn.
Noen som husker Jinhui Shipping + 730% på noen år
Morsomt at du nevner denne. Her må jeg korrigere deg noe. Jeg satt nemlig i Jinhui på denne tiden. følge TradingView nådde aksjen sin høyeste stengningskurs på ca. 85,46 NOK den 11. oktober 2007 , mens bunnen var omkring 0,94 NOK den 12. mars 2003. Altså en oppgang på hele 8990% på fire år. Jeg kjøpte en del av “børsens kjedeligste aksje” rundt kr 1. Til tross for at ratene bare steig og steig skjedde det ingenting med Jinhui, bortsett fra mytteri/drap på minst en av båtene. Folk mente at Kina-mafia sto bak aksjen. Men til slutt kom den voldsomme oppgangen. Amatøren meg så at Skagen-fondene solgte seg ut på 5-7ish kr. Dette pluss et litt skuffende kvartalsresultat gjorde at jeg også solgte med ut på 5-7-nivået. Jeg genierklærte meg selv, men gikk altså glipp av oppgangen til over 80 kr. Vel-vel, nok om det. Nå er det Circio som skal gi meg og mine medaksjonærer de russiske prosentene. Må bare være like tålmodig som jeg var i JIN på kr 1, og være kald nok til å ikke selge på den første bølgen.
Tenker de har en håndfull å hanskes med for tiden. Egne tester og utvikling, sammarbeidsprosjekter Entos, Certest, 4Basebio, Lonza, flere andre og forhandlinger med AAV og Car-T selskaper. Potensielle investorer. Alt må kvalitetssikres og riktige valg må gjøres. Bare 3 uker til halvårsoppdatering og andre meldinger kan komme. Det er mye å vente på fremover.
Kommer nok en melding på ca mandag.
venter spent?