Kvifor snakke om Azymes på en Circio tråd,der er vel en egen tråd for selskapet ???
Ja, men ser ingen fra denne tråden i den, så lurte på om folk kanskje ikke vet hva de gjør:)
Og det er vel helt vanlig å diskutere selskaper i samme bransje i en tråd…
God bedring
Vil tro at Circio er klar over dette. Trenger de enzymer i en konkret produktutvikling så mulig de kommer på kundelisten.
CircVec er en leveringsteknologi av circularRNA.
Hva som leveres med denne er det andre som utvikler.
Vel Atlas har finansiert Circio i 2,5 år og resultatet kan du lese om og se presentasjonene av 28 aug som ligger på websiden.
Denne finansieringen er redusert dramatisk fra 2023 m burnrate på over 10 mill i mnd til nå fast 4 mill. Bonds blir konvertert i små emisjoner. Dette er eneste gjelden Circio har og var vel ca 6 mill 30 juni.
For utviklingen av circVec teknologien som nå er nådd POC og testes av flere selskaper har Atlas vært en suksess. For langsikte aksjonærer som har posisjonert seg siste år på mcap pluss minus 50 mill kan den lave kursen også muligens være en suksess. Svar kommer i løpet av de nærmeste måneder.
Er man kortsiktig trader så kan dette vurderes på en annen måte.
Det spørs hva “øynene ser”.
Jeg synes det er bra med kritiske innlegg, det er absolutt sunt, både på denne tråden og forumet generelt.
Jeg har også vært skeptisk til finansieringsmodellen med Atlas. Skulle såklart ønsket at de kunne sette en større emsjon på høyere kurs. Men kanskje de er i for tidlig fase til å oppnå dette. DA føles modellen med Atlas ganske trygg og forutsigbart ut, selv om kursen lider av det, enn så lenge.
Her håper jeg du tar feil, at det ikke er noen hvilepute, og at de faktisk gjør “noen ting” rundt dette. Og at det er en løpende prosess, som skrider fram, hvor muligheter kan materialisere seg når stadig bedre og mer modne resultater legges frem, det er vel det man håper og tror på…Så får vi vente og se hva som kommer framover, det virker hvertfall som det er en spennende tid framover nå dette og neste år.
God helg videre
Geni-erklærer ikke denne form for finansiering, men etter mye grubling tror jeg ikke den er verre enn alternativet som er få og store emisjoner.
Liker jeg Atlas-situasjonen? Nei.
Har jeg noen gode erfaringer med store emisjoner? Nei.
Gir Atlas-avtalen forutsigbarhet og ro? Ja.
Beklager at jeg har null sympati for kortsiktige tradere.
Felles for alle bio’ene som har kræsjet er at de har basert seg på slike emisjoner frem til avlesing data kliniske studier. Felles for disse er at de ligger i fjæra som fiskeslo og venter på stormåsen…
Circio er ikke avhengig av kliniske studier med spektakulær wow-effekt. De trenger finansiering for å skaffe nok data for videre partneravtaler.
Hvis nok data og avtaler på plass, så vil Atlas - avtalen bli geni-erklært.
Det er nå mine tanker om dette🙂
ArticZymes ER veldig interessant, men som andre sier er det egen tråd for dette selskapet.
Det som er en interessant sammenligning er at både A og C begge har ligget med brukket rygg for så å snu på flisa.
Mitt første kjøp av aksje var Biotech Pharmacon (nå AZ) rett før avlesing ph3 - studie Betaglucan. Den studien feilet fullstendig og dundret ned~95% på få timer. De endret fokus og er nå et mye tryggere selskap med inntekter.
Hvis Circio lykkes med sin strategi så vil de bli mye mer verdt enn AZ. Hvis…
Da er nok sjefen på plass i Singapore hvor han i morgen tidlig 08.25 norsk tid entrer scenen med nye data.
Ja, når man ser på historien så er det vel ingen tvil om at de kommer til å lykkes - dette er hel ved!
Hva er det i historikken som gir “garanti” for å lykkes?
ironi
Dødsspirallån = suksess garanti
Ja, på samme måte som stor emisjon = suksess garanti
Circio Holding ASA: Registration of share capital increase following conversion of convertible bonds
Største aksjonær kjøper 200.000 aksjer til
han har kjøpt 1,2 mill aksjer siste mnd
Det riktige tallet den siste måneden er 555 000 aksjer kjøpt. Da tenker jeg på Høse AS
hvilken dato kjøpte han ca 700.000 da,har ikkje tilgang til listene lenger.Såg han har økt siste tiden med ca 1.2 mill
Ser han kjøpte ca 700.000 k i begyndelsen av juli
Ok, da har du sikkert rett. Jeg ser bare siste halvannen måned.