Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1 4

Fortsatt billige aksjer å få kjøpt😆,enn så lenge

4 Likes

Åpenbart, største eier kjøper og kjøper aksjer men kommer ikke over flaggegrensa fordi aksjepressa jobber på høygir.

1 Like

Her kommer en vennlig korreksjon :sunny:

4 Likes

Hvem kan de 2 konfidensielle partnerne være?

6 Likes

Noen større og viktigere, vil jeg tro. Noen som jobber med break-through teknologi, og som vil holde konkurrenter på en armlengdes avstand. (Keep them in the dark)

3 Likes

… og som ikke gidder å bruke 100 mill USD på et kjapt oppkjøp ?

Kjappe oppkjøp er sjelden hvordan man gjør det. Først skal det testes og dokumenteres, og det skjer trolig as we speak.

100 mill USD?
Høres ut som selskapet skal legges ut på et loppemarked.
Har aldri sett noe sted at strategien til ledelsen er salg av hele selskapet og teknologien i en transaksjon.

Skal jeg tippe er det noen ukjente sammarbeidspartnere som har strategi på helt andre felt enn det som er kommunisert. Feks innen utvikling av kreftbehandling.

NeoRegen, Sør Korea, går litt under radaren. Circio er nå oppført som partner. De dekker utviklingskostnadene i samarbeidet.

Google oversatt.

NICT-effekt

Sammenlignet med andre legemiddelleveringsteknologier har NeoRigen Biotech lav toksisitet, noe som gjør det ideelt for å levere store molekyler som plasmider og mRNA. Vi samarbeider med diverse nasjonale og internasjonale selskaper for å utvikle nye terapeutiske midler. Ved å kombinere med ulike farmakologiske midler (peptider, antistoffer, RNA, DNA og små molekyler) kan NeoRigen Biotech levere aktive stoffer inn i celler med lav toksisitet og høy effektivitet. Videre, fordi det kan modifiseres til en form som er egnet for spesifikke sykdommer, kan det brukes på eksisterende legemidler som tidligere var vanskelige å utvikle på grunn av lav leveringseffektivitet i kroppen. NeoRigen Biotech utnytter NICT-teknologi for å utvikle en rekke behandlinger for kreft, makuladegenerasjon, hårtap og aldersrelaterte sykdommer

1 Like

Vel, vel bekomme
Er 1000 mill for selskapet, priset for et loppemarked ? Da må det jo bety at markedet som alltid har rett nå tar fullstendig feil … jeg antyder 》1000% overpris relativt til dagens prissetting :bomb:
Selvfølgelig håper også jeg at premien er enda høyere, men la nå høsten gå så får vi se om vi ser kr 7.50 og 150 mill aksjer - da hadde jeg vært fornøyd

Kandidater – hvem kan det være?

1. Big Pharma med AAV-fokus
    • Bayer → tung satsing på hjertet og muskler (Tenaya, Asklepios BioPharma).
    • Novartis → sterkt inne i øye (Luxturna, RGX-314) og CNS.
    • Pfizer → muskelsykdom (DMD) og lever.
    • Roche/Genentech → øyesykdom og CNS, allerede kjøpt Spark for AAV.
    :arrow_right: Alle disse har strategisk behov for en teknologi som reduserer dose/tox.

2. Spesialiserte AAV-biotech (partnerskapsvennlige)
    • REGENXBIO → dominerer øye, men sliter med doser i lever.
    • Voyager Therapeutics → CNS og lever, kjent for capsid-engineering.
    • Ultragenyx → flere lever/muskelsykdommer, aktiv i partneravtaler.
    :arrow_right: Disse har historikk med å teste og lisensiere “add-on tech”.

:bar_chart: Min vurdering
• Partner 1 (hjerte/milt-data):
Mest sannsynlig Bayer eller Tenaya (hjertepipeline), eventuelt Pfizer (muskler).
• Partner 2 (øye):
Mest sannsynlig Novartis eller Roche (begge tungt inne i retina).
Alternativt REGENXBIO som er “go-to” for eye-AAV testing.

:compass: Oppsummert

Jeg tror de to ukjente partnerne ikke er små biotech, men et Big Pharma + et AAV-ledende biotech:
• Én aktør med hjertemedisin-fokus (Bayer, Tenaya, evt. Pfizer)

3 Likes

Etter en lang krangel med ChatGPT som egentlig startet med et spørsmål om circRNA og Nitric Oxide (ofte nevnt som root cause til flere kroniske lidelser), så endte det opp med dette om Circio og rangering av selskapets relative posisjon.

2 Likes

Tok din Chatgpt diskusjon til Claude, hvor jeg har en lang Circiotråd (til eget bruk :grin:) Uansett her er Claudes mening, med forbehold om feil: Basert på M&A watchlisten og min forskning på Circio, kan jeg identifisere flere interessante mønstre og drømmepartnere:

Selskaper som peker seg ut som mulige partnere:

Roche og Novartis skiller seg tydelig ut som de mest aktive kjøperne på listen - de nevnes som potensielle kjøpere for hele 6 av 10 selskapene. Dette viser deres aggressive satsing på nye terapeutiske områder.

Circios drømmepartner:

Novartis fremstår som Circios mest sannsynlige og attraktive drømmepartner av flere grunner:

Strategisk match:

Finansiell kapasitet:

Timing:

Circio allerede i gang:

Circio har allerede etablert strategiske partnerskap med NeoRegen Biotech og Certest Biotec for levering og formulering av deres circVec-teknologi CircioContract Pharma, noe som viser at teknologien er kommersialiserings-klar.

Roche ville også være attraktivt, men deres nylige oppkjøp av Poseida Therapeutics for allogene CAR-T-terapier Roche enters into a definitive agreement to acquire … indikerer at de kanskje fokuserer mer på celleterapier enn circRNA-plattformer for øyeblikket.

Novartis’ aggressive xRNA-strategi og deres track record med å betale premium for innovative RNA-teknologier gjør dem til den mest sannsynlige og lukrative partneren for Circio.

Retry

Claude can make mistakes.
Please double-check cited sources.

1 Like

Sign in

Breaking News, Collaborations & Alliances

Circio, NeoRegen Biotech to Advance Circular RNA Delivery Collaboration

The collaboration now is progressing to the in vivo preclinical stage.

June 30, 2025

By: Charlie Sternberg

Circio Holding ASA and NeoRegen Biotech have signed a second Material Transfer Agreement (MTA) to advance their ongoing collaboration for the delivery of circular RNA (circRNA) expression-based therapeutics. The collaboration now is progressing to the in vivo preclinical stage.

This milestone follows the successful proof-of-concept (POC) results from in vitro studies conducted under their initial MTA, signed in 2023. The collaboration was formed to provide solutions to the critical challenges in the delivery of nucleic acid medicines.

2 Likes

Burde ikkje Circio hentet 4 mill snart?Er vel langt på overtid??

Hentet 5.sept

nei det var Atlas som konverterte

Begge deler

det finner eg ikkje på min e-post??og ikkje blant børsmeldinger??

Som læreren pleide å si: Les hele oppgaven. Børsmelding 5.sept.