Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Det var en spesiell vinkel @RubenAyala

Jeg tenker det er flere genterapi-selskaper som får problemer og avtaler som blir vanskelig å satse på etterhvert. There is a new boss in town.

Forøvrig, og litt sånn off topic og spekulativt, men alikevel…

MAN og BOB bør ha lojalitet overfor aksjonærene. Egeninteresser om å drive selskapet fremover uavhengig av dette kan vise seg å være uklokt.

1 Like

image
image

1 Like

Siden den første er utsatt, betyr det at de andre to utsettes tilsvarende, eller blir det bare tettere med nyheter før jul?

image

1 Like

Jeg fikk ikke inntrykk av at dette var forsinkelser, men heller at det resultatet av prosessen gav svar på noe justeringer som var ønskelige. Dette er gjort og dette virker til å fungere meget bra. Forventningene er høye.

Så med andre ord. Dette er gjennomført ihht tidslinje og optimalisert og de er i gang med 2.0. Det har ikke vært hensiktsmessig å rapportere resultater. I min mening er det er god vurdering.

Er det som kommer i tråd med hva som har blitt presentert til nå, så er det magisk bra.

8 Likes

Ja, det stemmer nok. Fikk også inntrykket av at resultatene fra “kreft” var bra, men de måtte kjøre noen tilleggsforsøk som jeg tror de avventer med siden de satser nå mer på “sykdom/vaksine”. De to siste forsøkene går som guidet og er vi heldige så er det jackpot før jul.

3 Likes

Legger denne inn her også. I høyeste grad aktuelt for TG01.

2 Likes

Få Atlas til å finansiere studie da?

Når det regner på presten, drypper det på klokkeren. Det kan vi jo håpe på. Gratulerer til alle med aksjer i Ultimo, og en lenge etterlengtet suksesshistorie for norsk bio. Og sannsynligvis bare den spede begynnelse.

10 Likes

Circio strengthens its focus on next generation circular RNA therapeutics with additional cost reductions

1 Like

Satt i perspektiv med hva et annet norsk biotek-selskap melder, så gnis det inn ja :grinning:

Tror dette er fornuftig Ruben. Kutt kostnader, skjerp fokus og bygg opp på nytt. Feilen er vel at dette skjer et par år for sent, at det har vært brukt for mye penger, men det er ikke nødvendigvis for sent.

2 Likes

Er jo ikke uenig i det. Dette i likhet med andre små drypp er jo allerede meldt i uformell sammenheng med andre her på TI. Kanskje ikke det om nedleggelse av Finland. Men var det nødvendig å slippe denne akkurat i dag i kjølvannet av Ultimo ? Kunne vel ventet noen dager med dette.

Dette er jo også en slags formell bekreftelse om at omtrent alle samarbeidsavtaler meldt siden 2019 også er døde spor.

1 Like

Eg leser med dette at det neppe blir noko meir transjer fra Atlas

2 Likes

Atlas må jo være litt lei seg i dag, CRNA har jo ikke lenger den diversifiserte pipelinen de skulle finansiere….


(Klipp fra presentasjon 16.2.23
Bare et spill for dem, men åpenbart bare store ord for å pakke inn en råtten deal.

Second that! Det er bare å glede seg over Norsk bio i dag.

Det er på høy tid med disse grepene. At det har tatt så lang tid er uforståelig. Ennå en god nyhet. Nå må bareTeam Hansen levere, så er det muligheter.

1 Like

Merkelig konklusjon. Kassa er sannsynligvis tom ved utgangen av året, og kommers guidet tidligst en gang i løpet av 2024. Er det IOVaxis som plutselig skal redde stumpene etter 4 år?

1 Like

Flere enn meg som ikke har fått denne meldingen tilsendt pr mail som en selskapsnyhet?

1 Like

Får vi 2,5 MUSD i november så kan vi unngå en ny transje, jeg ser heller ikke hvordan det skal gå
uten IO Vaxis

1 Like

Her går det bare en vei :point_down: har nå tatt tapet og solgt meg ut. Har ingen mer tro på selskapet. Har mer tro på laks :ok_hand:

Forståelig. Har sett flere tegn på kapitulasjon de siste dagene. Når vi 7 blank og default på lånet, så gjør vi muligens det uten at Atlas må selge så mye unna underveis.