Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) - tidl: Targovax (TRVX) 1

Jeg kan vel heller dele hele setningen da :grin:

Forstår, og deler, din frustrasjon angående aksjekursen. Vi jobber systematisk for å generere resultater og fremtidige partnerskap som kan mitigere dette.

1 Like

Skjønte jo egentlig det, men kunne ikke dy meg for et billig skudd på åpent mål :+1:

1 Like

Fikk samme juging av Edw i fjor da lovet han at dem ikke skulle bruke flere transjer dette året.og han skjønte frustrasjon ang aksjerkurs.:face_vomiting:

Atlas Holdings for CIRCIO

Hvor blir det av volumet som Atlas selger ? På evig runddans hos retail slik som alltid ?

1 Like

På forhånd, sorry.

Men her var tidenes P&D, å folk kunne selge seg ut på kr 10-11.5.

Istedenfor, så finnes det faktisk individer, som valgte å bli sittende på veien ned, Å, ATPÅTIL, kaste friske, rene, pure, innocent, healty MONEY inn i en emisjon på dette selskapet?

Hva lider dere av? Er så sjukt mange vekstselskaper på Oslo Børs, som i disse dager er undervurdert, å underpriset.

Men Norske Biotech selskap, har vel vist seg atter en gang å ikke være noe som man burde sløse pengene sine på. RE : ALT av selskaper siden Algeta!

Hva med å prøve seg på fornybart folkens?
US&EU jobber med latterlig gunstige støtte ordninger som snart rulles ut.
Eller er grønne tall/fortjenste å forakte?

1 Like

Den enkle forklaringen ? Alle har gjort en kule i NVDA, and couldnt care less.

Jeg tror logikken til Atlas er så enkel som at de ved å selge ned kursen får konvertert til en lav kurs og dermed samlet sett kommer greit ut av det, selv med garantien på kurs 2,50

Alternativet ville antakelig vært å støttekjøpe for å holde kursen i stabilt sideleie til neste VIP.

Naturligvis bare spekulasjoner, men det virker ikke helt fjernt å tenke snitt kost hvis jeg var i Atlas sine sko

Tanker?

1 Like

2 Likes
1 Like

På market cap 30 mill vil nok noen vurdere dette som en interessant opsjon selv med Atlas som styggen på ryggen.

Må faktisk si meg enig her. mRNA er ei døgnflue, men RNA-teknologien har med Covid vist sitt potensiale. Det er ikke mange selskap som driver med cRNA så jeg blir ikke overrasket om det plutselig kommer en kursdrivende melding her.

4 Likes

Atlas må bli ferdig med alle de finansielle krumspringningne ved denne dødsspiralfinansiereing (konvertible). Få Atlas ut/ferdig, så vil det være håp om kursoppgang, ikke før

Jeg var inne i det svenske biotech-selskapet Cereno Scientific for noen år siden, og de sleit voldsomt med et dødsspirallån som om mulig hedde verre betingelser enn det Circio har i dag. Jeg fulgte etterhvert ikke så mye med, men ser at de greide å komme seg ut av dette på et eller annet vis, så det GÅR AN, selv om det til tider ser umulig ut. Det hjelper med en god teknologi/godt produkt selvsagt. Vi er vel enige om at mye tyder på at Circio sitter på noe helt spesielt, så gjenstår det å se om de greier å få frem verdiene i tide.

1 Like

Er litt usikker på at de sitter på noe unikt. Er vel ikke sånn at bare de får lage sirkulært RNA, så selv om det er en potensiell nyvinning, så er det ikke så stor sjanse for at eierne i Circio blir de som tjener noe på denne nyvinningen.

Det unike er at de har denne kassetten, veit du :slight_smile:

En kassett du kan sette inn random kode for et hvilket som helst sirkulært RNA. Sånn omtrent.

Eller forsvant dette ut når de droppet egen vektor og gikk for standard AAV? Følger ikke godt nok med for tiden, merker jeg

Edit:

  • circVec bruker AAV for genterapi (her leve kassett-konseptet videre)
  • circAde lever videre for onkologi, men uten et aktivt program
  • circVac ser også ut til å være basert på egne vektorer, og er heller ikke under aktiv utvikling

Har selskapet patentbeskyttelse på vektorer etter at OY pakka sammen ? Og vektorer er vel i stor grad hyllevare ?

Da bruker du noen forutsetninger som gjør at du ikke kan regne deg hjem. Som f.eks ?

Vektorer er på en måte hyllevare, ja, derfor AAV til genterapi.

Men innen onkologi vil jeg tro at onkolytiske virus med circRNA payload vil ha en fordel sml med andre vektorer?

Complicado, Boble må inn og si noe vettugt

Vel, rimelig kjapt å gå 50% i minus på emisjonen … rekord !
ATH på børs i 2017 var tilsvarende 590 kr … ikke god utvikling for en langsiktig aksjonær. Hva kan friste til ny inngang her ? Atlas er vel den eneste som med rimelig sikkerhet kan få avkastning, spørsmålet er hvor mange mill aksjer som må trykkes før avklaring på liv eller død for selskapet

Ser ikke ut som NYKD slipper unna heller … det går ikke veien for norsk biotek

1 Like