Erik vil informere om dette på kommende webcast
Bare en formalitet med spleisen dette. Så har de også handlingsrom i fremtiden om det skulle bli behov.
Beklager å være 7. far på veggen som kommer og advarer, men historisk har det vel vist seg at selskaper som spleiser aksjer er aksjer med dårlig avkastning over tid.
Denne aksjen er vel allerede spleiset en rekke ganger. Jeg ser max kurs er rundt 600, men jeg kjenner historien såpass godt at jeg husker Targovax i sin tid peaket på ca kurs 30 . Det var vel ikke så lenge etter IPO’en og selskapet var da priset til et par mrd på topp. Så det betyr om jeg regner rett at aksjen allerede er spleiset 20:1.
Som sagt det er nok dessverre en oppskrift på ytterligere utvanninger og stadig lavere kurser.
Finner det nok en gang merkelig hvor mye interesse som generes her til tross for den svært svake avkastning som har vært her over tid. Det finnes andre biotek’s i Norge som slipper å bekymre seg over å hente kapital i overskuelig framtid. Ingen nevnt, men jeg ville tatt en kikk om jeg var dere.
Biotek’s som i flertall - i Norge - som ikke trenger bekymre seg hente kapital i nær fremtid?
Regner med du har NYKD på den lista, som kanskje ikke har bekymring med kapital i nærmeste fremtid, men de har nok av andre bekymringer
Hvem andre biotek’s i Norge trenger ikke bekymre seg for å hente kapital?
VIlle bevisst ikke name droppe andre aksjer her på tråden, det er ofte upopulært. Men ja du er inne på en kandidat der.
Tror ingen her blir snurt om du nevner Nykode. Men kan jo starte med å presisere at å diskutere på småpraten ikke er ensbetydende med å ha alle eggene i samme kurv. Interessen kommer jo av at det er spennende å følge selskapet. De kommer med hyppige oppdateringer, og selv om jeg forstår kanskje en brøkdel, så er det jo interessant.
Siden du nevner Nykode. Kikker man noen år tilbake så har man vel ikke blitt rik av det heller? Det er jo også et selskap hvor det mest spennende p.t er om en short dekker inn (?), og du har en ledelse som må vente helt til slutten av august før de kan formidle en plan?
Børsens råeste biotekselskap.
Det er her det kommer til å skje fremover.
God 17 mai.
Blir så dumt vettu
‘’ selvom pengene jeg investerte i Targovax er ned 99.7%, så skal jeg love deg at de jeg investerer nå kommer til å gjøre meg rik’’
Atlas er midlertidig, musedata er hot.
Om noe, så kan man muligens kalle Photocure for Børsens potensielts råeste biotek, men det er ikke PHO selv som fortjener creds for det!
Trekker tilbake kommentaren “God 17. Mai”
Ikke det øvrige.
God 17. mai til alle Circio aksjonærer!
Så får vi håpe kursen kommer seg
Kommuniserte med E.W i går og det vil komme info om webcast neste uke.Han vil ogdå der som sagt informere om GF innkallelsen
I presentasjonen fra 24 mars er står det at data fra vec3 skal presenteres på ASGCT, men jeg kan ikke se at det er tilfelle. Her ble det vel bare lagt fram data fra vet 2.1. Føler at noe har skjedd siden mars, og at det har endret selskapet sin strategi og hvordan de tenker at ta CircVec videre
Tror i alle fall ikke at det er feil å si at flere hadde forventet flere oppdateringer, og konferansen som det store.
Mye forventninger rundt disse partnerskapene, så stilnet det hen.
Personlig oppfatter jeg forslag om spleis, som at vi ikke trenger forvente noe stort den nærmeste tiden.
Ut fra det som står i presentasjonen fra selskapet fra 24 mars
Side 14,15 og 22 så virker det som at selskapet ikke har presentert alt av data?? Og at tidslinjen er kraftig forskjøvet.
Vi er fortsatt i mai så her kan det komme mer snacks til uka
Vil komme en god del på webcast tipper eg,hadde og vore interessant om dei kunne avsløre dei partnerne som ikkje er navngitt
Presentasjonen representerte “oppdaterte data”, men et utvalg av det de ville presentere (ref. Erik)
Den posteren var vel helt grei. Det synes å være data fra circVec2.1 og det er naturlig av 2 grunner. Den ene er at data fra denne versjonen har pågått lengt og er sikrest. Den andre er at en slik poster må utarbeides noe i forkant slik at det nok har vært vanskelig å presentere nye 3.0 data.
Jeg synes det er bra. Jeg vil mye heller ha nyheter presentert som børsmeldinger enn på en konferanse hvor info blir sperret til presentasjonsdagen.
Manglende 3.0 data på poster vil således kunne være gunstig for å få 3.0 meldinger nå fremover når data er kvalitetssikret.
Forøvrig regner jeg med at de nå må gi info om car-T programmet som de opplyste på tv at de arbeider med. Der kan det ligge en skikkelig godbit både om programmet og hvem som er partner. Jeg tipper de har fått car-t til å fungere teknisk in vitro.
Så er det en viktig grunn til at det ikke er naturlig og det er akkurat det som presenteres i slutten av mars. Dvs. Under 2 måneder siden - der legger de til grunn at det skal presenteres data fra Vec3.0 og når de ikke gjør det, så vil jeg gjerne vite hvorfor. Godt mulig at det er en naturlig forklaring på det, men når det loves en ting og presenteres noe annet, så må det begrunnes.
Jeg har lest påny de presentasjonen fra mars som ligger ute web og Mars update. De er like på side 22 og 29.
Jeg tror du tolker disse feil
Når det gjelder ASGCT står kun følgende inne i “boksen”:
“Data from ongoing in-vivo program”
Det står ikke noe om 3.0 inne i den boksen.
Boksen er linket ned på tidslinjen med en strek for å markere når den finner sted tidsmessig.
Den gule ramme markert med strek som ligger under tidslinjestreken har ikke noe med ASGCT boksen over streken å gjøre.
Det er en ramme over tidsrommet når selskapet forventer egne 3.0 data og den rammen er tidsmessig både før og etter punktet hvor ASGCT boksen er linket ned på tidslinjen.
Dette er 2 forskjellige ting.
Konklusjon: De sa ikke i mars at de skulle presentere 3.0 data på ASGCT