Sitter på nordnet og venter, noen som vet hva som skjer?
Bid/ask tikker sakte men sikkert oppover nå på Nordnet. Men ingen handler så langt.
Rett før vi er i gang?
Det var da voldsomt hvor folk var ivrige etter å kjøpe seg inn i denne overprisede bobla…!?
Men mindre dere tenker shorte? Nei, verden blir galere dag for dag…
hehe, er ikke alt som kan krype å gå innenfor krypto boble for deg?
Handelen er ikke startet enda.
Är väl ganska vanligt vid ipoer i US att de plötsligt startar
Du er virkelig ikke glad i krypto du…
I love crypto
Klarer ikke og handle på eTorro . Men pleier aldring og gå inn første dagen på slike. Med mindre de faller eller får en knekk. Får se Ila uken.
Hvorfor ikke bruke en skikkelig megler?
Jeg har en bitcoin konto som står i dollar på e-torro og da handler en jo i dollar. Så da er det greit og handle store aksjer:+1:t2: Solgte carnival med 50% opp så føler det har gått litt vel bra i forhold til oppstart. Men derfor e-torro.
Så for å svare på spørsmålet mitt, du har ingen gode svar på hvorfor du ikke bruker en skikkelig megler slik at du kunne handlet COIN.
Jeg er privat banking kunde i Nordnet ja,(har Zero konto) der handler jeg alt av aksjer men eTorro er det kun kryto (og så har de Top 10 USA uten gebyrer for handel og ingen veksling (ettersom akt allerede er i dollar.) så ba er det litt trading der.
Her svinger det ja. Fra 381 opp til 429 og så ned til 310. Helt absurd verdsetting da.
Verd mer en oslobørs, Nasdaq og euronext til sammen…
Hmm?
Bare verdt mer en børsselskapene ikke verdien på børsen.
I dag blir det fest!