Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CombiGene AB (COMBI)🇸🇪

Jeg har ikke lest siste ennå, så gleder meg nå som du ga en teaser og ser det er slikt innhold :smiley:

Et utrolig spennende selskap med en solid base bygget rundt avtalen med Spark.

Lykkes de med CG01 kan denne gå 10000% fra dagens nivå.

Men jada, risken er høy!

Men man blir jo i overkant entusiastisk når man leser uttalelsen fra Spark

4 Likes

Det er nå så at risken er sånn, tross alt preklinisk. MEN det er jammen meg urettferdig prising på en gjeng som har bevist at de kan få til en god deal med big pharma (de var 7 stykker) (De er pdd priset til cash, muligens litt under for jeg syntes jeg så i regnskapet at de muligens hadde litt fakturerbart utestående, sanns mot spark)

Og attpåtil er så åpen i sin kommunikasjon. På en måte så får du kanskje en litt for jordnær følelse, men skal en nå investere i noe preklinisk som dette, så er det et enormt pluss at de er genuine og brenner for det de driver med.

Veldig gøy det at de ble “oppdaget” av spark

4 Likes

Bygger portefølje av gode samarbeid

2 Likes

Skjer mye rundt selskapet om dagen.

Bare å bruke dette bjørnemarkedet til å akkumulere før de går over i klinisk fase

1 Like

Har kjøpt meg inn igjen her nå med snitt på 7,75 etter å ha vært ute en stund. Betrakter det som en lotto-kupong, og innsatsen er deretter, men synes det er mye som virker spennende med selskapet. Eneste svenske genterapi-selskap og de har allerede avtale med de store gutta. Kan bli bra svenskehype her dersom ting går rette veien og sentimentet i makro og bio snur. :sweat_smile:

Hvis de en dag legger frem gode kliniske data, så kan dette bli en rakett av episke dimensjoner. Men enn så lenge er dette en billig lottokupong

1 Like

Det som gjer dette mykje betre enn ein lottokupong er at selskapet per i dag er prisa til cash-beholdninga og deira lead candidate skal Spark ta kostnadane med for å få fram til klinikken. Nedsida her er med andre ord ikkje veldig stor. Dagens melding om forskningssamarbeid med aktører som Alfa Laval og Astra Zeneca ++ er jo ganske så spennande…

image

2 Likes

Det er vel også grunnen til at jeg har kjøpt aksjer her og ikke spiller Lotto. :wink: Helt enig med deg, det er langt større sjans for at dette kan gi meravkastning enn å spille Lotto, og ser frem til fortsettelsen.

2 Likes
  1. august 2022 - noen som vil besøke broderfolket?

Läkemedel blir alltmer komplexa och kräver därför ny kompetens, ny kapacitet och till viss del ny tolkning av regelverken. Vilka är behoven, vilka möjligheter ser vi och hur väl är vi riggade? RISE och Lif bjuder mot denna bakgrund in till en förmiddag i ambitionen att belysa området och samtala om det som behövs.

Efter lunch ges möjlighet till guidad tur i RISE verksamheter i Södertälje – föranmälan krävs.

2 Likes
6 Likes

Etter spennende innspill om aksjen har jeg begynt å handle jeg også. Langt skudd, men definitivt vanvittig potensial ved suksess :ok_hand:

2 Likes

Fra Discord: Flere nordmenn som kjøper i denne.

Innehav 28.6

Innehav 31.3

3 Likes

BioStock: EU gene therapy approval positive for CombiGene

4.8.2022 10:16 •

Recently, PTC Therapeutics was granted marketing authorisation by the European Commission for the gene therapy Upstaza for the treatment of a rare genetic disease. This is good news for Swedish CombiGene, whose gene therapy CG01 for the treatment of epilepsy, which was outlicensed to Spark Therapeutics in the autumn of 2021, like Upstaza, is intended to be administered directly into the brain of patients. BioStock reached out to CombiGene’s CEO Jan Nilsson for a comment.

Read the full interview with Jan Nilsson at biostock.se:

This is a press release from BioStock - Connecting Innovation & Capital. https://www.biostock.se/

7 Likes

https://indd.adobe.com/view/ae557f9c-bc10-4cfb-9445-e283fd1f0e62

6 Likes

Vi snakker om heftige summer for en behandling med genterapi!

Bluebird has communicated that it will charge a hefty fee for its product, 2.8 million USD per patient per treatment, making it one of the most expensive ever (the most expensive is Orchard Therapeutics’ cell therapy Libmeldy, which costs 3.8 MUSD per treatment).

6 Likes
6 Likes

Er du inne ?

@InVivo

Eneste aksjen jeg sitter på i disse ulvetider👌

2 Likes

Interessant oppkjøp av genterapiselskap i dag fra AZ, det var nok det som presset Combi oppover.