Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CombiGene AB (COMBI)🇸🇪

1. august 2022 - noen som vil besøke broderfolket?

Läkemedel blir alltmer komplexa och kräver därför ny kompetens, ny kapacitet och till viss del ny tolkning av regelverken. Vilka är behoven, vilka möjligheter ser vi och hur väl är vi riggade? RISE och Lif bjuder mot denna bakgrund in till en förmiddag i ambitionen att belysa området och samtala om det som behövs.

Efter lunch ges möjlighet till guidad tur i RISE verksamheter i Södertälje – föranmälan krävs.

2 Likes
6 Likes

Etter spennende innspill om aksjen har jeg begynt å handle jeg også. Langt skudd, men definitivt vanvittig potensial ved suksess :ok_hand:

2 Likes

Fra Discord: Flere nordmenn som kjøper i denne.

Innehav 28.6

Innehav 31.3

3 Likes

https://indd.adobe.com/view/ae557f9c-bc10-4cfb-9445-e283fd1f0e62

6 Likes

Vi snakker om heftige summer for en behandling med genterapi!

Bluebird has communicated that it will charge a hefty fee for its product, 2.8 million USD per patient per treatment, making it one of the most expensive ever (the most expensive is Orchard Therapeutics’ cell therapy Libmeldy, which costs 3.8 MUSD per treatment).

6 Likes
6 Likes

Er du inne ?

@InVivo

Eneste aksjen jeg sitter på i disse ulvetider👌

2 Likes

Interessant oppkjøp av genterapiselskap i dag fra AZ, det var nok det som presset Combi oppover.

Deler så flere kan lese om den :grin:

Aksjen har falt 94 % siste året, men big pharma så sitt snitt til å komme inn billig og la en premium på 666 % på bordet.

Kanskje noe liknende vi kan se for en skadeskutt aksje på OSE også?

2 Likes

Kanskje en av de skadeskutte som ikke har feilet på Tesen sin? :wink:

4 Likes

Ikke umulig at det er en del av forklaringen.

Men jeg mener også at ComiGene ikke har fått uttelling for at administrasjonsmetoden som brukes Upstaza ble godkjent i EU. Det var en major milestone!

I tillegg blir nok CombiGene som biotek å foretrekke i ulvetdier pga av solid økonomi og avtalen med Spark.

7 Likes

Hva skjedde der?

Noen kjøpte ~15.000 aksjer for ~130.000 kroner?

1 Like

Flere som mangler kurser på Combigene?
Ser ut til å være “pauset” for handel på mine plattformer og alle steder jeg ser det ingen aktivitet på verken kjøp eller salg.

Sverige stengte tidlig.

1 Like

Og 2 minutter etterpå kom et nyhetsbrev fra Combigene :slight_smile:

https://combigene.com/mfn_news/new-issue-of-ingeneious-2/

image

2 Likes

Trivelig med litt oppgang i disse tider. Liker også godt å se at likviditeten holder seg stabil som følge av spark avtalen som gjør at finansieringen går bra. Så vil det jo også forhåpentligvis etter hvert dukke opp noen milestone payments som vil kunne gjøre den enda bedre. Så sålangt ser det ut til å gå steg for steg mot klinikken.

10 Likes

@Bob_le_Plast Ref diskusjonen i Targo-tråden rundt AAV vs AdV; har du tro på Combi-plattformen?

Kan det i enkelte sammenhenger være en fordel med liten infeksjonsevne?

Denne er mer relevant her enn på Targo-tråden:

1 Like