Hmm, viss salget viser seg å bli bra i kveld, skal vi kjøyre på med ein Funcom-aksjonær twitchstream i morra?
Børslive der eg viser tits for kvar 10% opp?
(Ja, eg er ei dame)
((Med bra tits))
Hmm, viss salget viser seg å bli bra i kveld, skal vi kjøyre på med ein Funcom-aksjonær twitchstream i morra?
Børslive der eg viser tits for kvar 10% opp?
(Ja, eg er ei dame)
((Med bra tits))
Blir spennende å se på antall spillere utover kvelden å frem mot helgen. Godt det blir litt liv på serverene igjen. Max peak i løpet av helga hva tipper dere? jeg tipper ca 15k
Det er virkelig så bingo at eg ikkje tør tippe ein gang. Selger vi 4k per dag? 20k?
#psyked!
Mitt hemmelig håp noen uker nå har vært masse salg på røde påskedager, kun fordi jeg håpet på at spillet var blitt bra nok innen da. Sånn at det kan bygges moment mens børsen er stengt. I tillegg håper jeg steamspy ligger såppas etter at den viser stor økning i salg selv utover onsdag-torsdag etter påske… 20% avslag kommer seff som et kjempe pluss…I have a Dream…
Kor mykje gass gir folk i morra?
Børsen stengt Torsdag - Tirsdag, lite indikatorar tilgjengelig i morra…
Mini-minirally i morra, og Tirsdag alt etter korleis salget gjekk?
Kan fort bli ei børsmelding Tirsdags morgon?
"MIDWEEK MADNESS
New Content Now Available! Offer ends Friday at 10am Pacific Time."
Første jeg ser når jeg åpner Steam, med New Content Now Available.
: )
Hyggemelding fra steam!
Omfg? Mirc i reprise!? ASL?? K*T?? Kvinnfolk, ruuuuunnnnn!
DA ER VI PÅ SIDE 1!!!
DET ENESTE SPILLET MED MINDRE ENN 50% SALG! (er en dlc til 25 også da og planet coaster…)
Hos meg er det 20.plass på global best seller. Og det er flere spill over som ikke har salg.
stiger bra. 16 plass nå
16 plass local, 20 plass global
Jaja, då trur eg at eg trekker meg tilbake og jekkar meg ned eit par hakk.
Blir sikkert ikkje særlig salgt dette. Alle veit at det kun er #1 som gjelder, og vi er kun på 20 plass. Rooolig.
HALLELUJA Lassar! Kjør på med puppeshow… Klarer ikke legge vekk global top sellers lista… skulle egentlig jobba litt. spent
Dette lover bra. Skjønner hvor dette går med 50%. Payday har 75% og ligger bak De må selge 7 spill for å omsette likt med Funcom
Dette lover j… bra skal jeg si dere! Over all forventing dette, på kun 20% rabatt!
Payday 2 har kjørt 75% salg i et par år nå
12 plass Global nå!