Trodde alle allerede eide Payday jeg… kjøpte det og aldri spilt det for en stund siden…
Og #4 på tilbudslisten, det trekker nok salget opp
Med en gang de har litt salg så selger de umiddelbart mye mer. Når man i tillegg legger til nytt innhold i raskt tempo så lover dette meget godt! Gleder meg til fortsettelsen. Selv om kursen stiger mye i morgen så selger ikke jeg. Nå får vi snart tall også Gleder meg til den dagen!
Ser sånn ut, men de fleste spillene over har ganske mye større rabatter da. Noen opptil 80% rabatt.
Må kunne sies å være godkjent på en 20% rabatt
Blir nok bra dette, så lenge trykket holder seg oppe i et par dager og vi stiger ytterligere. Så blir dette fort veldig bra.
Eg er overbevist om at vi skal høgare…
- Saltet har no vart i 6 timar.
- Jo høgare ein er på lista, jo meir attraktivt er det å kjøpe.
- USA har ikkje komme heim frå jobb ennå
- Asia søv
- Salget har kun vart i 6 timar.
- Mange treng meir enn 6 timar på seg til å reagere.
Eg veit riktignok ikkje kva som er vanleg, og har ikkje noko å samanlinke med. Eg tykkjer argumenta mine er gode, men set meg gjerne på plass!!
Gjorde ivertfall eitt godt hopp oppover på Steamspy,
opp fra 532452 til 544729 = 12277
Blir ikke dette tall fra søndag?
Joda, i dag har vi passert 600k
Dette er steamspy som jeg aldri kommmer til å skjønne meg på. Men jeg liker at effekte. Slår inn umiddelbart
88% positive i går
Veldig bra user reviews igår. Nå er siste 7 dagers user reviews på 72%. Var der mellom 10 og 20 dager etter launch også. Burde være mer enn bra nok til at folk anbefaler spillet til venner.
Bra salg, men CE klarte ikke komme seg inn på bestselgerlistens topp 10 på Steam. De er inne på topp 10 på “specials” listen dog.
Dette er steamspy som jeg aldri kommmer til å skjønne meg på. Men jeg liker at effekte. Slår inn umiddelbart
Børsmeld 600k på mandag og guide en million ila året. Kaboom
Hehe liker at hausseinnlegg nå går på 1 million solgte i år, da er det fortsatt oppside og mulighet til å overraske positivt
På 24 timer ca har steam-gruppa vokst litt: