Hehe jeg ser ikke på det som et hausseinnlegg. Da hadde jeg skrevet 2 mill solgte. Bare vent til Bagger våkner
Bagger er på 2,5 mill for leeeeenge sidan
Han har jo sittet inne med 3 millioner aksjer siden emisjonen ifølge seg selv, men har fremdeles inngang på 2,87 og klarer på en eller annen måte å ikke dukke opp på aksjonærlisten. Imponerende
Nå er jeg sjokkert, sier bagger noe som ikke helt kan stemme?
Akkurat det kan fikses med en zero-løsning.
Okei, det var jeg ikke klar over. Hvordan fungerer det egentlig?
Årsaken til at du er skjult er dette:
“Nordnet eier formelt sett de aksjene du har på en Investeringskonto Zero. Du har derfor ikke stemmerett på generalforsamlinger. Nordnet vil ikke delta på generalforsamlinger eller utøve sin aksjonærrolle.”
Ah okei. Så de som kommer opp som nordnet bank på aksjonærlistene? Da lærte jeg noe nytt idag og
Håper Funcom kommer med patch i dag som fikser en del bugs. Veldig mange som er positive til spillet, men den juksingen fra Kinesere spes ødelegger offisielle servere. Tror nok det kommer en patch!
Vil du virkelig at de patcher to timer før de tar påskeferie?!
Ja så lenge de føler det er sikkert nok.
Samme hvor sikker man føler seg, så er det en dårlig idé å patche rett før ferie. Det kommer alltid opp noe uforutsett, og spesielt rett før ferie eller demo. Jeg har prøvd dette mange ganger. Skal bare fikse en liten ting på morgenen for demo, og så funker det ikke.
US har ikke offisielle helligdager nå. Ikke alt som blir gjort i Norge. De fleste patcher har jo blitt sluppet i US arbeidstid å ikke norsk arbeidstid.
Alt CE arbeide blir gjort i Oslo.
Det stemmer ikke mark-1. Funcom har brukt store deler av US teamet sitt på CE etter launch.
Har du noen kilde på dette? de er vel fullt opptatt med swl?
Det var kun for en kort periode, CE er oslospill men rett rundt launch var det alle mann i sving. Nå er det back to normal
Så dere mener Oscar Lopez Lacalle sitter alene i statene sammen med Joel Bylos?
Disse to kontorene jobber begge med CE.
Funcom is looking for an enthusiastic, talented and versatile game programmer to join its development team in North Carolina, working on Conan Exiles, The Secret World, and unannounced projects.
Disse 2 kontorer henger nok mere sammen en dere tror.
Jeg er fullstendig klar over at CE er et spill som er laget/utviklet hovedsaklig i Norge, men les: Egil Andersen: We started working on Conan Exiles in early 2016, so it has only been about a year in the making now. The whole of our Oslo office has worked on Conan Exiles from the start, and we have gotten some help from extra developers and quality assurance from our office in Durham North Carolina – so our team has been around 50 most of the time with help from another 10 or 20 more people at the end.
Mener Oscar sa under en av PAX streams at disse fremdeles komme til å følge CE. Eller så var det Rui som sa det under Q4 CC.
Tror nok SWL har blitt litt nedprioritert grunnet CE store suksess!
De jobber vel i Oslo?
Etter det jeg har skjønt jobber de i Statene nå.