Joel jobber nok i Norge. Traff han før TSW lanseringen på kontoret i Oslo
Min feil, Uansett ikke det som var poenget. NC jobber enda med CE de også.
Uansett hvor de jobber, jeg vedder en øl på at de ikke patcher før neste uke.
SAmme her, nå gjelder det bare å få inn flest spillere og på 3 timer har antall nye forum-medlemmer økt med over 133, det er en veldig god indikasjon på at nå selges det en del spill. I det siste har antall nye forum-medlemmer vært lavt kanskje 10-20 stykker på noen få timer uten at jeg har noe statistikk på det.
Leste et sted, hvor dem sa at de ikke skulle patche denne uken paa grunn av paasken.
Hva blir topp plassering global top seller for Conan Exiles under dette salget?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmegivere
FY FADER JEG GLEDER MEG TIL TIRSDAG!
FILTHY RICH!
mer beskrivende
Jeg går for #uglyassfilthyrichmaddafakka
Edit:west side yo! In the hood
Som jeg nettopp skrev på chatten
April måned selger dobbelt så mye som februar.
Dvs. en 10-14 plass i disse tider betyr veldig mye salg.
I tillegg er det 20% rabatt og steam topplisten er basert på omsetning.
Jeg tror det selges veldig mye kopier om dagen.
https://steamdb.info/app/440900/graphs/
Antall spillere er nå likt som det var forrige uke, så fallet har stoppet, men jeg skulle likt å se en sterk økning i disse dager, kanskje litt nærmere helgen.
Jeg bruker nå antall medlemmer i steam-forum for å estimere antall salg. Det siste offisielle fra funcom var 480k solgte/ 153 k medlemmer = pi ca.
pi*172856 = 543 k solgte, noe som stemmer bra med steamspy. Faktoren er forventet å stige litt med tiden og steamspy har underestimert fram til nå, så det er ganske sannsynlig at antall solgte er litt høyere enn dette estimatet.
pi finner man mange steder i modellering av naturen, nå også i CE-estimater.
Satser hardt og tippet på tredjeplass
Rabatten er økt til 31% på GMG.
Dagens spørsmål: kjem steam til å gå til 31% i morra, eller er dette noko Green Man Gaming gjer for å ha bedre pris enn Steam?
Det er vel ingen moms/sales tax på gmg? Tipper steam fortsatt blir på 20%
Plass 12 igjen nå!
Min tipping: De minsker sin andel for å få mer av salget via sine sider. Ingen gidder bruke greenman hvis man får det samme via steam som oftest.
Funcom har uttalt at dei ikkje ønskjer å kanibalisere sitt eige produkt med aggressive salg. Så eg trur og håpar at det er 20% vi ser på Steam for denne gang.
Go… Go home steamspy… Ur drunk…!!
Det er vel heller problemet at folk ser et tall og ikke leser hvordan det egentlig fungerer?
f.eks se her fra ark, økningen kommer med et par-tre dagers delay
En annen ting som er viktig å huske på er at tallene ligger innenfor (eller i nærheten av) en range som nå er ± 21,028. Så det vil si at dag til dag måling er veldig usikkert da faktisk solgte ligger innenfor (eller i nærheten av) et spenn på minst 42 tusen.