Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Jeg har 17 spill på Steam og første gang jeg hørte om community channels var nå med CE :slight_smile: Er definitivt mange som ikke er meldt inn ja.

Funcom kan legge inn og utvikle dettte nesten grenseløst. Om de vil så blir dette skyrim open world med bygge muligheter. De kan melke dette i flere år om de nå beholder sjansen. Nye biodomes og dungeons etc holder interessen oppe. Må igjen minne meg selv om at dette er early release og hva det innebærer… herregud, spillet er i startgropa og fenger allerede der ute.

Glem heller ikke Mods… dette må bare ta helt av… fatter ikke annet

2 Likes

1 million i 2017 er et veldig lavt estimat med tallene vi har i dag, vi forventer også at disse forbedres i natt.

Digger ideen om nye Biodomes:

:stuck_out_tongue: Regner med at du mente Biomes ^^

8 Likes

1 mill er vel konservativt det vi skal lande på i feb, så 2.5 totalt i år på steam + 1 mill Xbox er vel innen rekkevidde ?

8 Likes

Ja, det er helt klart innen rekkevidde, og om Steamdb skulle oppdatere seg i natt og vise et salg rundt 200-300k i stedet for de tallene vi har sett så vil jeg også si dette til deg: :slight_smile: “Kommenterte bare at han håpet på 1 million i 2017, vi sikter langt over det nå.” Håper på det ^^

Steamspy lagger og vil ikke vise så høye tall enda

3 Likes

Kk, når det enn kommer :slight_smile:

1 Like

Jeg har sett litt på salg av ARK og brukt samme “vekstfaktor” på CE.
Mellom første og andre måling er betydelig dårligere vekst i CE, men de første dagene er vel litt unøyaktige(?)
Vet ikke om det er sammenlignbart i det hele tatt, men slik ser det nå hvertfall ut. Godt mulig andre har postet det og, men har ikke lest gjennom hele tråden.

6 Likes

Bra @Tomjoh - den må vi oppdatere etterhvert :slight_smile:

1 Like

Ark tallene dine er feil :wink:

dette er dag 1 til 6 for ARK. solgte enheter.

EDIT ser at du har sammlet ta… da stemmer det.

2 Likes

Se på de 3 første tallene til Evil for ark, 45 - 40 - 75

Det er vel fordi steamspy baserer seg på 3 dager ? så du får et hopp dag nr 3. Det er i kveld for CE.

Vi har 55 - 37 så la oss gjette 80 i dag? 172 000 solgte ila 3 dager

172k blir jo da på 1.5 dager?

Snittet av dag 1, 2, og 3 blir jo ikke antall solgte på dag 3?

1 Like

first day results for every game are often botched, so don’t pay them too much attention.

. The data is based on several days samples: from three days for individual apps to seven days for location-based info. It means that Steam Spy is competely unreliable for recently released games.

@Irathi solgte du eller kjøpte du i dag? Jeg var litt tidlig ute og kjøpte på 4.58, men men, better safe than sorry :wink:

kjøpte pga vi får høyt salg i dag… 4,150

3 Likes

Jeg kjøpte på 4.35 og følte jeg hadde tur, var jo ører unna bunnen på den dippen, hadde lagt inn 15k i fall den skulle ned.

Hehe, latterlig fall i dag men jeg tolker dette som en kombinasjon av TRVX rally (sjekk Funcom salg på Shareville), drittpakker i media, gevinstsikring, og robothandel / folk som er skvetne.

Jeg er glad jeg ikke har hatt tid til å følge med i dag og blitt fristet til å selge for i morgen har jeg magefølelse av at vi skal en god del opp!

4 Likes

Jeg orker ikke å selge, blir enda mer stress.
Jeg tima jo gigsalget i går veldig bra da :upside_down:

30,230 spillere, topp 10 på Steam.

2 Likes