Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Så lenge takten peker oppover så vil det reflekteres i kursen etter hvert.
(husk at det vil peke litt ned i ukedagene som kommer, må sammenligne helg vs helg).

Ta det lungt…

3 Likes

Og for å utdype videre…

320 000 på 1 uke, 480 000 på 1 måned med plassering 10-20 - så vil tro at vi kan ha solgt alt fra 100 - 150 000 på steam allerede, for vi har nå 4 dager med ca samme plasseringer.

9 Likes

pro tip ;

Sitt med det dere har råd til.

Slutt å skvette…

16 Likes

Håper jeg tar feil men tror du kanskje er litt for optimistisk hvis du tror på 150k i salg nå. Ved release var den jo top3 de første 2 ukene ( ca 12 dager som #1 ) , deretter var den stort sett top10 ( med et par dipper ) de neste 10 dagene og så 5 dager med top11-19 før rapporten hvor de sa de hadde passert 480k.

5 Likes

Tror det er nærmere 50k

3 Likes

Det kommer an på måned og periode. Om det ligger topp 3 i desember f.eks. er ganske annerledes enn å ligge topp 3 i slutten av januar.

Ganske stor forskjell på august og desember også :slight_smile: Vet det selges mer spill i august enn februar men selv om man tar hensyn til det tror jeg det er alt for optimistisk å håpe på 100-150k nå ( på steam). Blir som sagt ikke lei meg om jeg tar feil :wink:

EDIT: hvis jeg skulle tippet så ville jeg tippet at det ikke er stor forskjell på de 4 dagene med salg nå og salget de siste 2 ukene før rapporten i feb.

2 Likes

13 Likes

Synd patchen ikke er ute enda :frowning:

Ja. Beklager min forrige post, la den i feil tråd, men det får vel bare gå :slight_smile:

176872 er antalllet medlemmer nå. Ganget med pi = 3.248 blir det estimerte antallet solgte 574 k ca. Sannsynligvis underestimering dette her. Jeg mistenker at en hovedfeil-kilde er at spillere som kjøper spill på salg er ikke de ivrigste til å bli med i gruppa.

3 Likes

CE nr 2 i US nu https://www.microsoft.com/en-us/store/top-paid/games/xbox?target=games..all

Samma i UK https://www.microsoft.com/en-gb/store/top-paid/games/xbox?target=games..all&rtc=1

14 Likes

Fy pokker, Conan Exiles på 2. plass på Top paid games listen til Microsoft!
X-Box lanseringen må da gå minst like bra som vi forventet?
ganske sikker på att du må selge ett bra antall spill i døgnet for å ligge her :clap::clap:
Ce ligger på 13. plass GTS :slight_smile:
legger til en ting til , X-Box markedet ser ut til å være veldig sultne på spill i survivelsjangeren.
bra att det er så få av dem.

13 Likes

Ja, det var deilig å våkne til dette.

15 Likes

10 Likes

Conan Exiles passer godt til denne med nydelig grafikk, jeg har forhåndsbestilt:

2 Likes

Den raketten der begynner å få bra med fuel nå :imp:

4 Likes

Nærmer oss mitt estimat på 350.000 solgte på xbox innen rapport :rofl::100::pray:

12 Likes

177091 medlemmer nå i CE-gruppa. Ganget med pi med 3.248 blir det estimerte tallet solgte på CE ca. 575 k. Litt under steamspy som er kjent for å underestimere fort med 20% eller mer. Modellen er nok litt for enkel dessverre.