Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Tror du nevner et viktig moment her. Og i mine øyne var ikke expansion nok i seg selv.
Momenter som ‘the purge’, ‘instancer’, ‘mounts’, ‘magic’ er ting som kommer og vil hjelpe mye. Men håper også der vil være litt bortgjømt lore for de som liker litt eventyr i eventyret. Og gjerne noe som kan streamline det litt i starten til nye spillere, npcer som har interaksjoner, og tips og kanskje forventninger til spillerne(for å streamline progresjon for ferskinger litt).

Tenker ikke som noe dypt avansert og detaljert RP, men litt støtte å holde seg til, for alle som ikke er vant til survival sjangeren og kommer fordi de likte Conan og historiene dertil. Tror Xbox salget har solgt bra om det kanskje ikke gikk så bra.:grin: Og mistenker PS4 og med all utbedring som kan skje til den tid i spillet vil kunne være svært spennende for aksjonærer og spillere.
Tror langsiktig tiltro til Funcom er gull verdt, og hva som skjer kortsiktig vanskelig å bedømme.

2 Likes

Det er jo ikke akkuratt en veldig imponerende liste med bugs du nevner…

Dyr har gammel AI som suger når det er høy server load. NPCer har ny AI som fungerer bedre.

Veldig få/ingen exploits som er tilbake.

Sammenlignet med Ark eller rust kjører CE rimelig decent.

2 Likes

Tror de hadde gjort det lurt i å fokusere mer på RP og single player-opplevelsen. Hadde gitt mer grunn til å kjøpe spillet enn bare en buggy multiplayer full av exploits. Det er jo der CE uansett vil ende opp til slutt som andre Funcom spill. Egentlig bare merkelig at de ikke har lagd noe litt mer SP fokus fra Conan universet, tror det hadde vært mye, mye bedre for Funcom siden det blir mindre komplekst med netcode, balansering, lag, disconnects, crash osv osv.

Om det er sant at de jobber med et nytt Conan spill allerede så håper jeg det blir en offline singleplayer.

Kan du nevne noen exploits som enda finnes i spillet? siden du sier det er fullt av exploits?

Vegg glitchen kan kun brukes om serveren er overbelastet og veggene ikke laster når man logger inn. Dette er et unreal problem.

Eksplosivene dropper fra enkelte NPCer, så farmer man dem får man eksplosiver. Det er ikke et dupeproblem.

Men du nevnte fult av exploits. Hvor er de andre?

tja…

Sjekk https://www.reddit.com/r/ConanExiles/new/ og steam forumet
f.eks https://www.reddit.com/r/ConanExiles/comments/6vkq2c/exploit_please_fix/

Jeg fant den ene unreal feilen der som gjelder vegger. Var det noen andre?

Altså, han linker til reddit, der er det 1 exploit som er listet opp.

Tingen er når folk sier “fult av exploits” men så klarer man å finne 2 så gir det ikke helt mening.

5 Likes

Jeg lurer bare på hvilke exploits som finnes, for om det er noen alvorlige så skal jeg sørge for at exploit teamet til funcom får dem slik at de blir fikset. Men begge to som er nevnt over er de alt klar over.

Da unreal feilen rammer alle spill som bruker unreal ( både ark, pudg og rust sliter med det samme).

3 Likes

skrev jeg fullt av exploits?

Hektar gjorde :wink:

Du havnet bare midt inni den diskusjonen.

Du skriver det er fult av eksploits men du klarer ikke nevne mer enn 2 som alt er kjente…

Så da vet vi hvor seriøs du er i påstandene dine :wink:

1 Like

Venter på en link til steam forum hvor dette diskuteres.

Og det er et unreal problem siden ARk har slitt med det samme siden Dag 1.

Er du samme Hektar som på HO?

Du kommer med noen påstander som er feil.

Så kommer du med mer påstander men du nekter å dokumentere dem. Vanskelig å tro på deg da.

Da antar jeg påstanden er feil, siden du ikke kan dokumentere den.

Evt bare anta som mange andre at det du kommer med er verdiløs info :wink:

5 Likes

Hektar på HO har ikke akkurat noe supert rykte. Litt for kverulerende?

Ja, jeg sletter den småkranglinga jeg, lar min påstand stå. Jeg nekter å bli dratt inn i en HO-type diskusjon på et forum jeg betaler for.

@Forest Ja jeg har en stor hategjeng blant Funcomere på HO fordi jeg som regel treffer bra og forholder meg til virkeligheten.

1 Like

Jeg må jo innrømme at inntrykket hans her ikke er bedre. Antar @pdx vet hva han bør gjøre.