Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Kan du gi meg et eksempel på min “Verdiløse info”? Vil gjerne ha tilbakemelding på dette så jeg kan ta det inn over meg.

Frem til du viser at du har god peiling, så vil all info du poster her være verdiløs for min del og sansynligvis for ganske mange andre.

8 Likes

Så nei altså?

Du prøvde jo å slette alle postene dine for å fjerne påstandene.

Påstanden står fortsatt der, jeg bare fjerner småkranglingen fordi jeg vil ikke drive med dette på et forum jeg betaler for. Jeg forventer en mer seriøs tone og at du blir hissig fordi noen kritiserer Funcom er ditt problem, da får du spørre deg hvorfor du er på et diskusjonsforum og hvorfor du betaler for det når du ønsker å dra ned på det nivået der. Det får du masse av på HO. Gratis.

Tingen er at du slenger rundt deg med påstander som du ikke kan dokumentere, og når jeg spør om du kan vise til noen linker så kan du ikke det, du svarer bare med at jeg er hissig. Tonen på Tekinvestor er normalt veldig god. Du er et av untakene. Håper du innser dette selv, for det vi ønsker er folk som bidrar. Ikke støy. Og du er desverre endel av støy biten.

11 Likes

Igjen, pek på innleggene mine der jeg skaper støy og ikke bidrar så jeg kan ta det inn over meg. Tør påstå det er du som skaper støy akkurat nå.

Her er oppdaterte reviews og estimert antall salg. Salget som var blir estimert til ca 45k enheter solgt.






24 Likes

Jeg kan peke på et hvor du bidrar konstruktivt… Nei vent jeg finner ingen.

Håper du innser selv hvordan forumet funker. Ellers er jeg redd du vil ha liten verdi av det.

Kan du gi meg et eksempel?

Jeg er ferdig å diskutere med deg. @pdx får overta. :wink:

Tenkte ikke det jeg heller nei.

hektar
du nevnte tidligere at vi skulle slappe av for du hadde aksjer i selskapet du og. Syns det er litt merkelig at du HELE tiden er saa negativ og svartmaler baade selskap og spillet saa grundig hver gang sjansen byr seg. Greitt aa vaere skeptisk men du er jo det hele tiden. Jises.

Om du mener det jeg sier er feil så si nå ifra. En diskusjon handler jo om ulike meninger og å bli enige…?

@Evilfreud. Hektar har hatt en OK tone i chat også kommet med gode tips. Han har også laget en meget god analyse på fair price Funcom som han har delt. @Hektar. Rolig på flaska og ikke gjør deg upopulær nå…

2 Likes

jeg stiller meg tvilende til at du i det hele tatt har aksjer i selskapet. Er som aa skyte seg selv i kneskaala hvis alt som du sier er saa forferdelig ille.

Fyren er et troll, troll bør best ignoreres til @pdx tar seg av dem.

1 Like

evilfreud
Bare la mannen faa en sjans saa faar vi se videre hva han har aa bidra med. Veldig enkelt.

Back on topic, jeg følger med :wink::cowboy_hat_face:

7 Likes

Mannen eller kvinnen har fått en sjangse, til å dokumentere. så får vi se fremover :wink: