Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Nei takk, jeg trenger ikke “sjans” fra noen som driver på som dere to gjør nå. Dette blir for barnslig til at jeg vil bruke noe mer tid på det, og ihvertfall ikke betale for det. Om du mener jeg ikke har bidratt i diskusjonen får du være såpass at du viser til nøyaktig hva du mener.

Når jeg setter penger på noe så foretrekker jeg å sette meg inn i den reelle situasjonen og sånn småkrangling på grunn av kritikk blir for dumt mener jeg. “Stiller meg tvilende til at du i det hele tatt har aksjer”? Tror H3nk1 kan gi dere et innblikk i hvor ærlig jeg er med min beholdning da han har sett meg blitt anklagd for det samme flere ganger og jeg gladelig har delt skjermdumper fra min handel.

Men, denne krangelen er jeg ikke interessert i å ha. Jeg er på forumer for å finne informasjon jeg ikke hadde fått andre steder og dele informasjon jeg har. Når det blir på en sånn måte så melder jeg meg heller ut. Ønsker alle lykke til.

3 Likes

Can’t we all just get along? :two_men_holding_hands:

@Evilfreud/alle: Jeg tar meg av modereringen på TekInvestor… mener man noen troller så ta det opp med meg på privaten før det blir en stor greie i trådene. Flagge-knappen er der til å brukes :slight_smile:

@Hektar: Jeg synes du har flere gode innlegg og jeg synes du burde bli, betalende eller ikke. Det er mye følelser involvert i aksjer og spesielt siden mange her har eid Funcomaksjer leeeenge kan kritikk bli sett som trolling selv om det kanskje ikke er ment slik.

Jeg synes at alle fortjener en sjanse og at kritikk ikke bør oppfattes som en trussel. De beste investorene er de som ikke stoler blindt på hva de selv tror, men som utfordrer og lar seg bli utfordret. Er man uenige vil den med de beste argumentene “vinne” diskusjonen - uten at man trenger å slenge dritt om hverandre.

/rant

31 Likes

eller “enige om å være uenige” :slight_smile:

3 Likes

Innlegg av: Toreey (23.08.17 21:01 ), lest 391 ganger
Ticker: FUNCOM
Joel Bylos tweet "crash due to alot of players and servers"
Joel Bylos @joelbylos
Svar til @S3beck og @ConanExiles
Not true at all. A lot of the crashes we’re seeing now are scale problems (i.e. a lot of servers and players). Our stress tests went well.

Sånn skjer når man selger mest xbox spill i verden
#1

25 Likes

Ser dette var nevnt før Men kan nevnes igjen.

Vi så et ganske stort hoppp i antall eiere fra 588k til 625k, samtidig så vi tilsvarende hopp på pd2 og endel andre spill. Jeg vil anta at det er fordi Sergey har tweaket og justert sånn at bildet blir mer korrekt.

… eller kjører en times free trial og mange prøver det. :confused:

Hvis mange prøver det, så får de forhåpentligvis også solgt masse, så det er ikke akkurat negativt.

2 Likes

Man kan ikke kjøpe et selskap, der genererer flere hundre mill pr år, for småpenger, når all usikkerhet er taket ut…:wink:

1 Like

Er jo greit at noen er negative når alle andre er positive ? Jeg er rett som det er negativ til selskap jeg har aksjer i bare for å få i gang diskusjon . Jeg har heller ingen problemer med å finne negative ting med Funcom selv om jeg har en del aksjer :slight_smile:

5 Likes

Det er jeg helt uenig i.

3 Likes

Måtte vi aldri bli enige!

1 Like

Da jeg postet denne dumme vitsen visste jeg at @lassar og @laplagam kom til å like den …og jaggu… :slight_smile:

Rart hvor godt man kan kjenne noen man aldri har møtt :slight_smile:

7 Likes

Også kommer jeg slengende etterpå med en teit kommentar som:

Illuminati!

4 Likes

Det har vært et markant fall i søketrenden på google sammenlignet med de andre dagene. Rent midlertidig, eller er nyhetens interesse i ferd med å falle?

2 Likes

Nyhetens interesse faller jo ganske så naturlig 1 uke etter launch.

1 Like

Hva problemer med xbox angår så vil jeg også legge til at etter å tidligere ha jobbet i Elkjøp i mange år som avd leder og Ass.varrhussjef, så er kunnskapsnivå til folk ymse og Internetttilkobling en deres rævva. Konsollgamere er “dummere” enn pc gamere når det kommer til det tekniske. Folk generelt er ganske dumme når det kommer til slike ting.

8 Likes

True story Paddy!
Men akkurat som i elkjøp må man tilfrestille de dummes behov for fornøyde kunder, evt gi en (veldig) god forklaring på hvorfor det tekniske ikke er ideelt :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jepp, sammen med salget.

1 Like

Ikke noe drama ville jeg sagt.

4 Likes

Fremdeles 2. plass på lista til MS :clap:
Att vi holder oss høyt på denne lista , anser jeg som meget viktig for kursutviklingen på kort sikt.
Dette er den eneste holdepunktet vi og markedet har for øyeblikket, for å med nogenlunde stor sikkerhet kunne si att X-Box lanseringen er vellykket.
På PC viser Steamspy en liten oppgang til 627082.
Jeg tror att skulle vi holde oss oppe blandt topp tre over helga vil nok endel “tvilere” ikke tørre å holde seg unna aksjen og vi vil begynne å se ett større press på kjøpersiden, er vi heldige starter dette allerede i dag :champagne:

6 Likes

Conan Exiles har klatret til 89 plass på GTS listen!

2 Likes