Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Ja, det er feil. Kanskje du tenker riktig, men skriver noe annet? Regnestykket ditt blir riktig hvis du bytter ut inntekt med overskudd.

Jeg synes dette ser veldig bra ut for Funcom, også for aksjonærene hvis de får ryddet opp i de groveste feilene som nå gir 40% negative tilbakemeldinger. PR-strategien ser ut til å være en genistrek. Aldri har de brukt så lite penger på å få så mye PR til potensielle kjøpere! :thumbsup:

Btw, det er bare å begynne å regne på Funcom som gjeldfrie og fullt utvannet (dvs alt av lån vil bli konvertert til aksjer) når det kommer til market cap. Det blir et sted mellom 300-350m aksjer totalt tror jeg.

2 Likes

Er det på melding om dette kjøpsanledingen kommer for de som ikke er med her? Hvordan vil markedet ta en slik nyhet?

Oppe i 60% positive nå. Ser ut som det er på vei oppover. Er mye server problemer som har ledet til problemene.

1 Like

40% negative eller 60% positive er samme ting. :wink:

2 Likes

Ja stemmer :slight_smile: Jeg bare merket meg at det faktisk har gått oppover. Jeg så det så langt ned som i 56% om ikke jeg husker helt feil. Prosentsatsen er på vei oppover.

Var nede i 51% om jeg ikke husker feil…

1 Like

Det blir veldig interessant å se om de kan patche seg opp til en grei score. Jeg tror det har solgt svært bra i dag, klistret til 1. plassen på Steam Global Bestseller listen.

Jeg er veldig spent på om de f.eks klarer å holde hypen oppe:

https://trends.google.com/trends/explore?date=now%207-d&q=conan%20exiles

2 Likes

Nå har det passert 28k aktive spillere. :slight_smile:

2 Likes

Det er langt over min forventning

7 Likes

28000 aktive spillere nå, da tipper jeg vi bikker 100.000 solgte første døgnet :slight_smile:

3 Likes

Hva tror du 28k samtidige spillere betyr i antall solgte eksemplarer?

Vet ikke men slår dag 1 på DbD, pd2, ark osv med god margin. Nå må de bare holde på spillere og få de til å trives i spillet

5 Likes

Jeg tenker gange med 2 - 2,5 er ett forsiktig estimat. Tror høyere men greit og bli positivt overrasket. Så med 28k aktive mellom 56k og 70k solgt.

1 Like

Juni 2016 sa jeg at de fint kan selge 3-400k første måned, fikk nesten kjeft :joy:

3 Likes

Antall reviews kan kanskje gi en liten pekepinn på antall salg, selv om Ark-kidsa kanskje har vært litt snare å gi fra seg reviews. Snart 1000 reviews nå, det dobbelte av Tales of Berseria, som har omkring 40K salg.

CE 70-80K til nå?

1 Like

Jeg var helt klart en av dem som ikke hadde troen. Må si de har overrasket positivt.

3 Likes

Straks 30 k spillere. Jeg blir veldig, veldig overrasket hvis det ikke er solgt over 100k eksemplarer til nå.

3 Likes

Imma leave dis one here…

WOOP-20:11

40k neste…

12 Likes

Estimerer fortsatt til 140k solgte i dag 23:59 :slight_smile:

Satser på å slå den andre Conanen på Steam ganske kraftig når tallene etterhvert kommer inn, om vi så må vente noen dager på noenlunde sikre tall:

1 Like

Da har de finansiert minst 20% av kostnader ut 2017, give or take… Ila 24 timer. Jeg tror de har fått en boost fra tidligere Funcom gamers og at det skal bli tøft å følge opp utover,

3 Likes