Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Takk for dataene! Så summert, blir årssalget ca 3x første måned?

Her er litt research omkring effekten av streaming.

Within six weeks, 1.2 million viewers watched Punch Club on Twitch, Hernandez said. The viewing experience was so compelling that 2.8 percent of Steam-connected viewers went on to buy the game

2 Likes

Synd CE bare har 10 000 viewers nå og ligger på 9ende plass

1 Like

Det stemmer ja. I tillegg kommer xbox-tall, men jeg aner ikke hvordan xbox selger i forhold til PC.

Veldig negativ da?! Er vi ikke nr1 på global bestselger? Du får jo kanskje mange småsparere her til å hoppe i stolen og trykke på salgsknappen. Hmmmm

Du vet vi er i lavsesong for steam? og det er nå akkuratt bevist at du kan toppe den listen med å selge rundt 10.000 kopier pr dag.

Strengt tatt er jeg ikke negativ. Jeg poster kun tall og meninger rundt de tallene. Dog man kan jo prøve å være positive at salget har gått fra 30-40k til 11,5k, Folk får bedømme faktaen selv, men tallene er ganske klare.

1 Like

Det hadde kanskje ikke vært så dumt om noen småsparere hadde hoppet i stolen og solgte for 1 krone siden, f.eks. Der vi var i går, rundt 4,70-5kr?

1 Like

Slik det ser ut nå så klare vi over 1 million solgte for 2017 på PC om vi klare i snitt 2700 Pr dag fra nå av.
Så kommer Xbox i tillegg.
Tror dette blir bra så fort de får bukt med server problemene og andre issues.

Jo jo selvfølgelig duffy. Nå sitter jeg long i denne uansett så gjør opp status Jan 2018. Da har vi mer enn 1 million solgte og da er dagens kurs uansett for lav

1 Like

Jeg tror de selger mer enn 1 mill i 2017. Men kursen vi har hatt forutsatte 1 mill solgte i februar.

1 Like

Hvis folk forvente å se 30-40k PR dag og får noia om salget går ned til 11k. Jaja da bør de se etter en annen aksje. Ingen forventer at det er høye salgstall. Enda så er det fullpris på spillet

Med tanke på at kursen forsatt faller, så kan man konkludere med at markedet nettop forventet seg høye salgstall.

1 Like

Hva forvente du av kurs for 1 million solgte?
5?

Jeg deler aldri hva jeg forventer av kurs, eller salg sånn egentlig. Det med salg var et unntak. Deler isammen med @Irathi normalt bare modeller som sansynligjør solgt volum, eller sansynligjør en kurs utifra et solgt volum på et gitt tidspunkt.

Mente du at kursen på 5,83 reflektere 1 million solgte? Var det det du mente?
Da mener jeg at det blir feil

Edit, ser nå hva du mente. Er enig.

Jeg mener kursen på 5,83 reflekterte høyt salg og at vi minimum skulle ha solgt 1 mill ila februar.

DVs totalsalget i 2017 godt over millionen.

Ja forsto nå hva du mente. No problem

For min del så får ikke jeg panikk om de selger 400k for februar måned. Vi vil være godt i rute til å klare over 1 million solgte for hele 2017 og en kurs på 8,- for kun PC salg

God dag :smiley:

Det der kan du nesten ikke mene? 1m solgte i februar ville indikert 3m solgte på steam alene i 2017?

5 Likes