Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

God Morgen @Evilfreud

Salgstakten faller fort her syntes jeg! bare rett over 7.000 solgte ila går.

EST SOLD 319,389
EST SOLD % 48.24%
UNCERTAINTY+/- 16,475
MAX 696,243
MED 662,090
MIN 627,938

Jeg tror vi skal slite hardt med å holde følge med ARK på dag 10, 11, 12, 13 for det var de første dagene av steam summer sale!

1 Like

Jag fick googla och försöka se vad det skulle vara på norska. :wink:

Ja det er jeg helt enig i, men hvor mye ekstra bruker spillene på steam å selge i helga? Det er jo da flest spiller så det burde vise seg litt på salgstall i helga også tenker jeg

Dessuten har vi faktisk tre helger igjen i februar, så det er god tid igjen. Dersom folk mener at det er kritisk å nå denne 500k grensen i løpet av februar altså.

1 Like

Det snur fort med steamspy. Når jeg så analytiker med 500k solgte i februar tenkte jeg det er alt for pessimistisk, CE så ut til å klare det i midten av februar, men nå ser jeg at den analytikeren vil treffe bedre enn jeg trodde hvis ikke salget tar seg opp igjen da. Offisielle servere som fungerer vil hjelpe til her.

Problemet er kanskje at mange snakket om 1mill ( og mer ) iløpet av februar etter den gode startet til CE.

Føler at de fleste av de du snakker om holder til på HO? Der blir det jo straks halleluja-stemning og snakk om kurser på 20, 30 og 50 NOK når noe går bra.

1 Like

Nei , jeg følger ikke med på HO og du kan bare sjekke hva folk her skrev de første dagene etter EA.

1 Like

Opp fra 8k til 19k? Det må være bullish? Må hvertfall si at jeg er veldig fornøyds :slight_smile:

21 Likes

:sweat_smile: Angrer ikke like mye på at jeg kjøpte inn på slutten i dag da nei.

1 Like

Nå snakker vi :slight_smile: Så fort litt bedre ut nå.

1 Like

Goddamn it! Vi må ha brudd på 4.15 folkens! Dette hjelper ingenting! Buuuu! Bare 19k! Hah, det er dårlig det! Buuuu!

6 Likes

Puste med magen nå. Er 2 dager igjen av helgen. Vi får vente og se an utviklingen :slight_smile:

2 Likes

Nei det er kjempe skuffende! Jeg vil ha 50 k :sob::sob::sob::sob::bear::bear::bear::bear:

3 Likes

Vi ser vel 350,000 solgte i løpet av helgen vel? :slight_smile:

20,142 spillere online nå på morrakvisten.

3 Likes

Basert på reviews runder de 400k i dag. :slight_smile: Men siden Steamspy henger litt etter så har du nok rett.

5 Likes

Kan du utdype dette? Det er vel ikke 400k reviews vel?

Jeg sjekket reviews når Funcom meldte om 320k+ salg. Det ga en faktor på ca. 60, dvs. nå er det reviews 6675*60 = 400K. Men det er såklart usikkert, men det er i alle fall basert på et konkret tall fra Funcom.

6 Likes

Jeg har en teori ang Steamspy at de har justert algoritmen etter faktiske salgstall fra Funcom. Litt pussig at Steamspy stemmer nøyaktig på 320.000 på samme dag (med forsinkelse tre dager). Derfor de lave tallene de to foregående døgn. Og opp siste døgn og neste dager pga helg, serverløsning, omtale.

Jeg tror vi når 500K innen neste helg hvis fortsatt #1 på Steam.

Kurs på mandag kommer nok fort på 5-tallet med gode tall. Kursmål 6,8 ved 500K solgte, ref. analytiker.

Hva sier modellen deres ved 1.5, 2 og 2.5 millioner solgte spill ila 2017 kursmessig?
Jeg mener Funcom er på REA fremdeles.
Bruk gjerne PE på 10 så har vi en stor oppside her også :slight_smile:

3 Likes