13 000 lavere peak i dag enn sist søndag? 2 timer igjen til peak ,gjenstår å se.
Alle survival spillene har lavere peak denne uken.
Ja ser det, men syntes Ce er det som trender dårligst sammenlignet med ARK og RUST
Markedet er litt “mettet”? Over tid vil folk krysse over fra Rust / ARK dersom CE blir bedre og bedre. My 5 cents
Og fremdeles ligger de foran For Honor (på Steam global top sellers) som har hatt open beta med over en halv million spillere. Skulle tro det var mange som forhåndsbestilte spillet nå?
Jeg synes tallene fortsatt er sterke.
Hvem har utviklet For Honor og har de en egen digital løsning for salg av spill?
Over en halv million spiller det på Steam. Sjekk Steamspy.
Tror server manel og problem med servere legger en merkbar demper fortsatt. Stor mangel på plasser på offisielle servere. De få som er blir raskt fulle. Har spilt noen timer i løpet av helga og har vært mye plaget med rubberbanding og tidvis mye lag. Måtte gi meg nå i sta etter uspillbar lag.
Ser for meg når for honor er ferdig med beta perioden sin så booster det ark , rust og ce , så vil det peakes høyere! Er nok ganske mange som prøver for honor i helgen!
Funcom har vel aldri vært i en bedre posisjon enn de er i nå. Hva de enn gjør nå, så er spillet en ubetinget suksess uansett. Noe som gjør nedsiden betydelig mindre.
De har gått over til den nye strategien i begge avdelinger. De har ikke startet utviklingen på et nytt spill i NC, men dette betyr at endringen i TSW er såpass stor at hele teamet der har vært allokert til den i lang tid nå, sannsynligvis over et år. Altså er dette NC-avdelingens svar på et “større spill under utvikling til enhver tid”. Enkelt sagt, veldig undervurdert oppdatering.
Jeg skjønner at mange vil inn nå, og det kan jo dukke opp flere sjanser, men jeg ville ikke stått utenfor nå nei.
Jeg er bare eksponert i Nano pr.d.d og har tenkt å øke ytterligere der ila. de neste to ukene, før Q4 rapporten 28.02. Regner med resultatene fra Arm IV kommer ila. april, men at aksjen går litt i forkant på forventninger.
(Beklager å omtale en annen aksje i denne tråden).
Som sagt, når man laster ned spillet fra uplay så startes det opp i Steam. Selv om man ikke hsr åpnet Steam på forhånd. Skjedde med meg.
For de av dere som har prøvd Conan Exiles selv:
Har du kjøpt Barbarian Edition?
- Ja
- Nei jeg kan nyte spillet helt fint uten
- Nei jeg vil vente med å kjøpe Barbarian edition til spillet er bedre
0 stemmegivere
Barbarian edition til kona, standard edition til meg
Vil Conan Exiles selge mer totalt på konsoll (Xbox og PS4 sammenlagt) eller PC i løpet av 2017 og 2018?
- Konsoll
- PC
0 stemmegivere
Jeg stemte PC ettersom CE kommer til konsoll etter PC-releasen, og ihvertfall PS4-versjonen kommer mye senere.
Hadde ikke fått med meg at flertallet trodde på flere solgte på konsoll. Ble enda litt mer positiv nå.
Ikke samme konkurranse her ifht sjanger. Og Ps4 er huge