Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Spillet har solgt mellom 3-5K bare i natt, dette går så definitivt veien.

Noen av kommentarene her begynner å minne meg om HO når noen er kritiske/har beina på jorda i sine antakelser angående Funcom…

Får de ett spill som flyter stabil bra, så vil de lykkes med alle biomes osv på plass. Prøv spillet så skjønner du hva jeg mener. Usikkerhet vil det alltid være. Men usikkerhet på at CE selger i millioner over ett par år ser jeg på som usannsynlig.

Er HO den nye måten å hitle en samtale?

1 Like

Salgstallene i natt var som forventet synes jeg.

Det vi ønsker nå er at det holder seg relativt stabilt her denne uken.

1 Like

Hvorfor tror du jeg ikke har testet spillet?

Litt selvmotsigende å først anerkjenne usikkerhet for så å si at denne er usannsynlig, men det var det jeg tenkte på også; folk forholder seg forskjellig til usikkerhet, og det gjør at kursen går opp og ned fra dag til dag. Resultater driver de lang linjene.

Synes det er fint når dagen starter og det blir så musestille her :slight_smile: For travelt til å skrive om salgstall? Hvordan ser det ut på steam da? Daler som en stein? Selger som minecraft?

Eller skal det handles?

Tipper de fleste har en jobb :wink:

Spillertallene er ned ganske mye kontra forrige helg. Det er det vel konsesus om er helt ok siden forrige helg var “launch” helg.

1 Like

Hadde ikke ansatt noen her inne. Må være lite produktivitet i mange selskaper rundt omkring basert på aktiviteten her inne :smile:

13 Likes

Faller lengre og lengre bak ARK, 210 000 nå, men fremdeles i rute for å klare vel 500.000 ila 30 dager.

EST SOLD 360,800
EST SOLD % 62.20%
UNCERTAINTY+/- 17,554
MAX 608,251
MED 580,031
MIN 551,811

21 Likes

Veldig bra du kjører grafen hver dag @Irathi. mucho bra! ! :slight_smile:

5 Likes

Tenker at vi ligger ganske bra ann i fht. Ark.
Når vi tenker på rabatt, sesong og at folk nå er mer obs på å vente lenger på å kjøpe EA.

1 Like

Og serverproblematikken taget i betragtning.

Synes det ser helt greit ut jeg. Vi ser ut til å få en litt lavere enn forventet utvikling fra min side, men den er fortsatt helt innafor med tanke på forventningene vi hadde før launch. Tror vi får en fin og rolig tur framover sammenliknet med dagene som ligger bak oss. Solgte ut alt på 4,75 og driver nå på med å kjøpe meg inn igjen bittelitt lavere har fått tilbake ca 60% allerede. Slik jeg ser det er vi i den lavere delen av en positiv trendkanal som over tid vil ta aksjen opp mot 6kr igjen. Før det kan vi godt gå ned til 3,8 eller opp til 5,5 for min del. Jeg bryr meg lite om slike svingninger :slight_smile: Tok ut 20k og sitter fortsatt med 40% mer enn jeg kjøpte for i Funcom for litt over 2 uker siden. Nå kan jeg sitte rolig frem til 6kr og så velge om jeg vil selge eller tror caset vil ta aksjen videre derfra. Funcom beveger seg ganske sakte synes jeg, så det er lett å gå ut/inn der man vil. Fisker nå etter de siste prosentene for å fylle opp igjen rundt 4,57 :slight_smile:

1 Like

Er helt nede på 3. Plass på GTS nå :scream:

1 Like

Blir gøy å se salgstallene på de to over i natt, da kan vi se hva som måtte til på steamspy for å slå CE :slight_smile:

2 Likes

Stadig lavere bunner og lavere antall spillere på gitt klokkeslett.

1 Like

Yup, og det er helt forventet :slight_smile:

2 Likes

Har lyst på mer guffe her !
Strengt tatt vil vi se høyere bunner og høyere topper, eller?

Det kommer med content updates, salg og conventionsene Funcom skal vise fram CE på om 2 uker :slight_smile: Det kommer ikke av seg selv ^^ Med unntak av om modderne setter seg i høygir og kommer med mange spennende mods veldig tidlig.