Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Det du må ha i bakhodet er forventningene frem mot launch. Jeg hadde mål på 1.8 etter emien i sommer. Så justerte jeg til 2.4, 2.6 og mot launch så eksploderte det og jeg gikk ut rundt 3.6 området. Så gikk jeg inn igjen med snitt på 3.3 som ble snittet opp til 3.44. Som videre ble solgt på 4 tallet.

Det mange glemmer er at dette er det ene beinet funcom har å stå på. Kursen som @evilfreud sier er preget av mye hype og forventninger ift fremtidig salg. Mesteparten av oppsiden er nå tatt ut frem mot videre større triggere.

Her er det enten å legge de i skuffen og lene seg tilbake. Eller gå hardt inn å trade.

3 Likes

Tenker du på Stop-loss Røveren?

1 Like

Starbreeze kom med en børsmelding fredag 13. september 2013 om at de hadde solgt 1.6 mill Payday 2. Husker det ganske godt fordi jeg hadde stappet alle pengene mine i Starbreeze og så steg det 44% på en dag.

5 Likes

Flere positive nå, spørsmål om tid før vi vipper over til “mostly positive”

9 Likes

Beklager at denne kommer seint i dag, helsekontroll

EST SOLD 383,699
EST SOLD % 73.19%
UNCERTAINTY+/- 18,123
MAX 549,294
MED 524,247
MIN 499,200

8 Likes

Jeg har valgt å kjøpe i dag.

1. Steamspy har bekreftet at tallene for de siste dagene ikke er helt til å stole på.
  2. Helt innafor fibonacci fremdeles
  3. Lavt volum
  4. bare 10 dager igjen til Q1 hvor de nok vil nenve CE + future plans.
  5. 69.59% likes nå, snart mostly positive (70%)
  6. Ny biome om ikke så alt for lenge vil jeg tro og samtidig kjører de nok en rabatt.
18 Likes

Jeg og :slight_smile:

9 Likes

Slenger meg på @Irathi og @anon91440261 og kjøpt idag :smiley:

10 Likes

Jeg og, no-brainer den her :slight_smile:

6 Likes

Jeg har også kjøpt :slight_smile: Anonyme Funcomholikere.

14 Likes

Ja NO, ska me tjena penga!!:))

1 Like

Vil legge til
7. GDC feb 27 til mars 3
8. Anarchy Online på Steam :wink:

1 Like

Ja, så fikk dere inngangen deres rundt 3.80 likevel da, bastards…

:wink:

2 Likes

Det viktigeste erå få lavere snitt enn @holmes…3,894

3 Likes

kan jo ikke sitte på gjerdet når profilene på tekinvestor handler! nevnte det i chat men gikk All in i fun med plan om å sitte på dem. fikk snittet ned fr 4.93 til 4.37.

lykke til peeps

4 Likes

Velkommen etter ;D

1 Like

Snitt i dag 15 000 3,93, men høyere på hele. Ligger -10% i Funcom.

samme her -10%

1 Like

'9. TSW TSW TSW.

De har sagt at det neste store skal annonseres før de kjører stream. De har også sagt at de kjører stream i februar. Med andre ord er det stor sannsynlighet for at vi får vite mer om kommende nyheter i TSW, ganske snart™.

3 Likes

14 Likes