Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Jeg spurte dem på facebook og fikk svar, hadde egentlig tenkt å ta et screenshot, men det er en uke siden og det er kommet en million poster så jeg finner den ikke igjen. Anbfaler at du spør dem du også så får du det bekreftet.

2 Likes

Tror ni köper för tidigt grabbar, hoppas jag har fel för er skull :wink: tror det är sista bouncen upp innan vi ska ner en bit till. Även om steamspy har haft fel på sin server så har ju Conan halkat ner rätt bra på listan och antal spelare. Jag har gjort bra pengar på Funcom så är inte bitter om jag missar uppgången nu, men tror vi ska ner en runda till

1 Like

Full release skal ha alt innholdet de har presentert som ting som skal inn i løpet av EA: Quests, Biomes, Siege Weapons, Sorcery, Mer Lore.

Egentlig litt enig, MEN det er helg, og vi vet det er etterslep på tallene. + at jeg mistenker endel vi sitte inne før Q4. Og Q4 kommer om 11 dager.

2 Likes

Hvor tror du bunnen er før kvartalspresentasjonen 28.februar da ?

Kjøper på SMA 20 :slight_smile:

Fullt mulig :slight_smile: Jeg bryr meg lite om vi går opp eller ned. Skal ikke selge nå uansett ^^

Ja det är ju bra att ha lite mer kapital OM den skulle dippa ner en runda till, 2017 är lång tid, kommer finnas ups and downs på vägen :slight_smile:

Har nok kapital :wink: til å snitte ned om den skulle duppe mer.

2 Likes

Ärligt talat så tror jag Jebsens konvertabler påverkar mest just nu, det är så många och det påverkar börsvärdet så mkt. Mer orolig efter Q4 än före :slight_smile:

Joda, men hvorfor solgte han ikke og konverterte på høyere kurs da volumet var større enn Statoil? Kan det tenkes at han synes kursen er for lav?

1 Like

Nå vet vi jo at de får gode inntekter i 2018 av Ps4 versionen + det evt PC og xbox selger. Og det kommer flere spill… Så tror nok Jebsen sitter i ro jeg :wink:

Nei, Rektum Rektoren.

1 Like

Ja det är mest att börsvärdet påverkas så enormt mkt med så många konvertabler. Har jag fel så är det helt ok, bra gäng här inne så blir bara glad om ni tjänar pengar :wink:

CE er ned på global top sellers men det er mange spill med type 50%-75% rabatt nå. Det selges fortsatt X tusen per dag. Nå er det bare en indikator som kan brukes og det er (dessverre) SteamSpy. Og antall salg vil sprette opp på mandag etter tekniske problemer. Så da er det bare å kjøpe før helgen.

Edit: Betenkelig hvis tekniske problemer på SteamSpy kan senke kursen så mye.

Om det är därför vi ser den här nergången så blir jag uppriktigt sagt orolig, har folk inte bättre koll än så eller räknar de till 100% på vad Steamspy säger och baserar sina beslut efter det enbart? :confused:

1 Like

Og med de 3 som har handlet i dag så blei stemningen mye bedre :airplane::rocket::money_with_wings::raised_hands:t2::bullettrain_side: love it :clap:t2::sweat_smile:

6 Likes

Hahahahahahahaha sug og svelg. God helg :smiley:

1 Like

Ikke svelg for mye nå da

Det var det jeg sa til morra di i går. Bam bam, ptsschhh

1 Like