Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Kjøpte 30k i dag til 3,90. Har mulighet til å snitte mer ned om den skulle falle mer. Har tro på oppgang frem mot Q4 blir presentert. Flere triggere i nærmeste fremtid.

@Evilfreud
Vedrørende biomes så er 4 av 8 i første delen.
http://conanexiles.gamepedia.com/Biome

Skal jeg tippe kommer 2 - 3 oppdateringer til, mountain/snow først

1 Like

4 med meg :slight_smile:
All in nå :slight_smile:

1 Like

Tror kartet som er sluppet nå kun er 1 biome

Sitter nå med snitt på 2,98 og er meget fornøyd med det.

1 Like

nei, inneholder flere biomes :slight_smile:

List of biomes[edit | edit source]
Desert
Arid
Savannah Grass
Unnamed City
Forest
Snow
Jungle
Swamp

2 Likes

Det står på nettsiden følgende: “For launch we have the Desert biome which has a ton of variety, from tropical oases to desert sand dunes to ruined cities to crystal springs and so on.”

Hvilke biomes mener du er med?

Faen alle er jo inne igjen jo. Prøver 25k i sluttaksjonen.

1 Like

Desert, Arid, Savannah Grass og Unnamed City tror jeg er med. Så kommer Snow snart og de andre.

3 Likes

1 Like

Litt sent til festen! 20øre i gevinst her allerede!

1 Like

For sein inn og ut. Det er meg… :flushed::flushed:

1 Like

Litt sånn med meg og tidligere men har prøvd å sette meg litt inn i TA, for her er det noen magikere som er helt brilljiante å lære av. Mye lettere å legge inn kjøp/salg istedet for å halse etter.

Hadde trodd vi skulle litt lenger ned… men har nå gjort noe riktig underveis også. Men ser det er noen som treffer veldig bra på TA. Den største triggere er jo at @Evilfreud er inne igjen :wink:

3 Likes

Det er litt missforståelser rundt biomesene, mest på grunn av at noen kaller delene av desert biomen for biomes :slight_smile: Funcom skal legge til 4-5 biomes hvor hver enkelt blir som en expansion pack/nytt map å regne, men gratis selvsagt. Det mappet vi har nå er 1 biome. Dette er det Funcom kaller biomes, og er slik jorda er delt inn i biomes også:

Om man logger inn i spillet og ser nord for desert biomen kan man se et uferdig mountain landskap som blir Highlands/Mountian biomen som er confirmed som neste biome i køen.

Fans av spillet har delt inn desert biomen i deler og også kalt dette for biomes. Som fører til missforståelsen. Disse er ikke i samme kategori som biomsene Desert, Highlands, Ice +2-3 til :slight_smile:

Ser for meg at kartet vil minne om Hyboria når alle Biomes er ute:

Håper dette klarnet litt opp i biomes debatten :slight_smile: De slippes 1 etter 1 i løpet av året og planen er at alle skal være ute til full release. Hvor mye content som kommer med dem vet jeg lite om.

15 Likes

Et kart som skal utvides og bli større når det legges til flere biomes er det som er kommunisert, hvis ikke det er kommet ny info?

funcom selv har sagt 8 biomer :wink:

Totalt skal kartet opp i 53 kvadratkm når det er ferdig.

3 Likes

Blir også “players online” påvirket av serverproblemene til steamdb, eller gjaldt dette kun for salgstall?

Snittet på positive reviews de siste 24 timene er 60.5%, av totalt 119 reviews, så overall prosenten AKA “Steam purchasers” har falt under 69 % igjen. Håper trenden snur snart. Legger ved et lite utdrag av oversikten min. Det øverste er tall fra reviews på steamspy, der den siste dagen er basert på notering av tall fra butikksiden på steam et par ganger i døgnet. Målingene nederst viser totalprosenten for alle reviews, som ofte blir nevnt her på forumet. Den grønne linjen under den øverste seksjonen er den virkelige prosenten for Steam purchasers, justert for antall reviews fra key activations.

6 Likes