Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Hvorfor faller prosenten? Pga nye bugs?

En mulighet kan være region lock og asiatiske spillere som ikke har noen offisiell server å spille på.

1 Like

(Er selv irritert at jeg ikke kan forsette singleplayer byggingen min nå 3 dager etter patch)

2 Likes

Yupp den buggen ødela mye av spillysten :frowning:

jepps, er ikke annet å gjøre enn å spille litt civ :slight_smile:

Litt opp igjen til plass 8 nå

5 Likes

Det planlegges en fiks ganske snart på dette og andre ting.

http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/133257324795765125/

Community Manager (Andy B) [utvikler] 20 minutter siden
Barring major 11th-hour issues, we’re planning to release a patch a little later today, but it will not contain fixes for explosive jar issues and the “boost” jump. We have fixes for both of those issues in testing right now, and it’s looking good for early next week. Thanks for your patience!

(I’m the USA guy)

Community Manager (Andy B) [utvikler] 15 minutter siden

Opprinnelig skrevet av Sir Crashalot:
Any update on the Sp building issue please, Andy?
There are a lot of uninformed and anxious people waiting for this. 

Assuming you’re talking about the invisible placement previews in singleplayer, I believe this should be fixed in today’s patch.
Sist redigert av Community Manager (Andy B); 15 minutter siden

2 Likes

Kartstørrelsen totalsett mener jeg er ca 77km2.da begrenser det seg kanskje hvor store de andre blir da jeg mener nåværende skulle være 33ish

Peaket litt høyere i dag enn hva som var tilfellet i går, noe som er gull, selv om det er et hundretalls spillere det er snakk om. Saken er at det holder på spillerne selv med store problemer som water bug og building bug.

Ja, men er ned til ca 25k fra ca 35k sist fredag og ca 41k fredag den 3. Feb som det sikkert er bedre å sammenligne mot.

Naturlig at spillet faller litt, se innlegget mitt hvor jeg sammenligner med H1Z1. Kommer fremdeles til å selge godt.

2 Likes

På 7. plass global top seller

7 Likes

Da svingte tallene opp, 2k opp. ikke allverdens men vi vet jo den ikke fikk telt noe særlig igår.

1 Like
4 Likes

Jeg kan tenke meg at det kan lønne seg med en swing trade her neste uke @Akimbo82 - men er enig i at jeg tror det er for tidlig til å ta en lenger og større posisjon. Nå er ikke @Irathi og @Evilfreud snaue med å selge om det går
motsatt vei da, så tror ikke dette blir et problem :slight_smile:

3 Likes

Det er vel først i morgen og faktisk Mandag at steamspy vil vise korrekte tall igjen pga lagg?

EST SOLD 385,064
EST SOLD % 77.01%
UNCERTAINTY+/- 18,123
MAX 523,833
MED 500,028
MIN 476,223

5 Likes

På mandag, kl 4 GMT. Går ut i fra at det er snakk om 04:00, så natt til mandag (eller sent på mandag morgen for forumet her :wink: ).

2 Likes

0100 oppdateres tallene norsk tid. hvorfor det står gmt+4 aner jeg ikke men det er feil.

1 Like

Jeg stussa litt på det selv, men tenkte den første riktige oppdateringen kunne ta lenger tid enn vanlig. Men Sergey holder vel til i Russland? Han kan jo ha bomma på tidssonen.

1 Like