Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Hvilke tall får vi i natt? 450? 460? 470? :see_no_evil::rocket:

1 Like

Noe i mellom 414-426

3 Likes

Takker. Visste det var noe med earnings men gadd ikke google :slight_smile:

Noe bedre enn jeg fryktet på torsdag

8 Likes

Alle kan tegne en sånn rød strek :stuck_out_tongue:

1 Like

Må si jeg tenkte noe i de baner selv, noe som gjorde meg skeptisk på kort sikt. Veldig positivt at de har holdt seg godt oppe på lista. Det er viktig å holde seg på topp ti for å komme opp på lista som vises når man velger “top sellers” på Steam. Er de lengre ned, så må man trykke på “flere”-knappen, noe jeg tror senker synligheten drastisk.

3 Likes

Ville heller lest denne enn “baggermodellen”

http://prestigoresearch.com/wp-content/uploads/funcom_feb.pdf

3 Likes

07.02.2017 meldte Funcom over 320K salg. Det gir på det tidspunktet ca 1 reviews pr. 62-64 solgte. Hvis man følger dette hele veien er salget nå oppe i 480K, hvis vi teller med reviews fra i dag. På listen nedenfor er reviews ganget opp med 60 for å estimere salget så langt.

12 Likes

Owners: 418,446 ± 18,772

5 Likes

De estimere Kurs 6,54 men de nevne ingenting om antall solgte. Er det utifra 1 million? 3 millioner? Var kursmålet for 2017?

Jeg regner med at det kommer mer kjøtt på beina i de større analysene som slippes etter hvert kvartal, dette var bare en kort februar oppdatering. Uansett er det lovende at en ganske nøktern analytiker setter kjøp på selskapet. Samme analytikere som spådde oppgang i G5 når ingen andre var interesserte.

8 Likes

EST SOLD 418,446
EST SOLD % 85.43%
UNCERTAINTY+/- 18,123
MAX 511,793
MED 489,819
MIN 467,846

11 Likes

Så, da er spørsmålet om CE klarer å sprette opp på topp 10 igjen på kort sikt:

. http://tools.garry.tv/steamchart/?show=440900

1 Like

Trenden har vært at den har flyttet opp litt på kveldene

Ja det har nok noe med at USA er viktigst. Jeg forventer også et godt salg i helga som nok vil vise seg på neste steamspy-måling. I det store og hele er jeg er godt fornøyd med CE-EA så langt. Eneste minus er de offisielle serverne, men det kommer forhåpentligvis flere av de denne uka. De er viktige tror jeg for stemning på community og ryktet til funcom og CE fremover. Asiatere har f.eks. ingen offisielle servere for øyeblikket.

2 Likes

Ja, ser ut som lignende døgnsvingninger i ARK. Har vi noen ETA på servere i Asia / RoW?

1 Like

“Sometime next week” ble det sagt om servere i Asia før helgen.

2 Likes

Samme ble gjentatt i går på casten ‘we hope to have servers up next week’

3 Likes

Plass 8 global top seller nå, klatrer oppover på kvelden når omsetningen også er høyere.

Edit: Og tilbake på 69% positive på Steam

22 Likes
  1. plass nå, kun Grand Theft Auto på salg. Må være fornøyd med topp 10? Håper på salgstall i forbindelse med Q4 resultatet.

Jeg skriver 7 men det vises 1!

1 Like