Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

JA deluxe fikk en plass også. så 4 plasser totalt.

1 Like

Ja, takk. Det er selvfølgelig det enorme salget av div For Honor som får fallet til å se “dramatisk” ut. Godt observert :slight_smile: Personlig så synes jeg CE holder seg veldig bra. Dette er bare del 1, kommer mye snacks utover året. Og jeg tror Funcom har god kontroll på markedsstrategien. Gleder meg til del 2, ny biome, xbox, stabile servere, økning i salget og spillere, mer positive reviews osv :slight_smile: Ha en fortsatt fin dag, og fortsett med de flotte diskusjonene…mye bra!!

2 Likes

Performance and Tech Fixes

Fixed long load times into main menu after PC restart
Rolled out a fix for players occasionally being sent to main menu while loading
Made database serialization more robust

Asian region servers are being brought up right now. These servers will have 2x XP and 2x Harvesting for 1 week [excluding Blitz PvP servers]. These servers are physically located outside of Asia. We are still waiting for new server hardware to arrive in Asia. Once the hardware has arrived we will move the game databases onto the servers located in Asia.

General Bug Fixes and Improvements

Spider projectiles have the correct size again
Voice chat now uses Steam peer-to-peer. This should fix cases where voice chat did not work in addition to improving server performance
Voice chat should have less latency and clicks. Please give us feedback about how the new voice chat works and suggest improvements.

Middle-Eastern countries have been moved out of the game`s Asian region

Known issues:

We are currently aware of the following issues in Conan Exiles:

Explosive Jars exploits. We expect to roll out a fix for these very soon.
We are also aware of the existence of issues related to jump “boosting” or jump-crouching. We’re working on a solution for this and hope to have it out as quickly as possible.
Stacks of items will in certain situations have their size set to 1. We are working on a fix.
Bows occasionally won’t fire or consuming ammunition. We are working on a fix.
We are aware that archers and archer thralls overshoot their targets and are harmless unless at point blank range. We are working on a fix.

11 Likes

Nei!! Det var lættis da edderkoppene skjøt blobs på størrelse med huset mitt :stuck_out_tongue:

Oppdatering. Etter 3 uker ser det slik ut sammenlignet med H1Z1. Minner om at H1Z1 solgte over 1 million innen 24 mars. Det tilsvarer 47 dager til for Conan, eller 9 april.

22 Likes

Owners: 423,449 ± 19,083 Alt over null er Bull? :upside_down_face:

3 Likes

alt over 320k er bull :slight_smile:

2 Likes

3,984
1,019
15,881
17,501
1,365
-9,154
-3,532
17,364

/8 dager

snitt 5.553 ca 1/3 av det snittet var uken før (13.985)

3 Likes

Hva mener de med siste setning der??

1 Like

Om det er siste setninga til CE som du referer til ‘but there is a reason for that’, så er det vel spillene som ligger foran og deres omtaler av de som de refererer til.

@Irathi 5k dagen gir mening ifht. lavsesong og hvor spillet er på listen. Det gir fremdeles 1 mill. solgte ila. 2017.

1 Like

På top 10 listen var for honor 4 ganger. Som betyr at CE egentlig skal være på 6 plass og ikke 9 plass.

ikke så mye mer spennende.

1 Like

Litt bedring på user reviews igjen.

5 Likes

Tipper det blir bra med ny biome, litt mer innhold og et 10-20% salg. Så er vi imål på reviews.

4 Likes

Spiser seg innpå Ark og Rust

7 Likes

Og asiatiske servere? Har for meg at det var mye kinesere som klagde?

har ikke lest en eneste klage som går på det.

遊戲品質差 官方伺服器禁止亞洲人玩

8 Likes

The poor quality of the game is not allowed for Asian players to play

1 Like

Mange negative hvis man bytter språk, forhåpentligvis vil det bedre seg nå om de ruller ut offisielle servere i Asia.

1 Like