Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Altså, alle spill har idiotiske reviews, ikke noe unikt for Funcom. Spørsmålet blir vel Funcom sin evne til å levere noe som gir færre idioter. … :stuck_out_tongue:

Skriv heller på de mest positive :slight_smile: Aldri gi oppmerksomhet til noe du vil ha mindre av på internett.

3 Likes

Har skrevet mest på de som har gamle reviews med ting som er fikset i patcher allerede, med håp om at noen endrer :stuck_out_tongue:

Kursmanipulasjon!! :stuck_out_tongue: Kjør på, kan sikkert ikke skade

1 Like

håper de velger denne salgsteknikken.med en gang de har vesentlig nytt innhold, kjør spillet på salg.også salg ved de store salgsperiodene på steam da naturligvis.

@christian
Husk oppi alle problemer som følger EA, så har de “gått rett i strupen” på Ark. Spillerne der vil kanskje snakke dritt om en konkurrent?

1 Like

Kanskje?

Man må vel ha kjøpt et spill for å kunne skrive en review om det? Virker ulogisk at de som spiller ark kjøper conan exiles bare for å legge igjen en dårlig review isåfall.

1 Like

Du kan jo i teorien kjøpe et spill, skrive dårlig omtale og deretter refundere det, om du er ute etter å skape dårlig omtale for et spill. Blir litt konspiratorisk. Ser jo i reviewen om hvor lenge de har spilt spillet da. Er iallefall noen som har mindre enn 2 timer spilt…

Da tror jeg omtalen din forsvinner :wink:

STeam har sikret seg mot sånt.

Sikker? Det er ikke de som kommer opp med “has recived the product for free” da? Usikker selv

Kjøp et random spill, gi det review, be om refund
så får vi svaret. :=)

REfund får man uansett. så null risk for deg. Venter i spenning på fasit!

1 Like

Jeg har lest kommentarer hvor de skriver at det var buggy og de refundet. så jeg vil jo anta at det går. hvorfor skulle det ikke? Er jo en viktig tilbakemelding at noen er så misfornøyde at de leverer tilbake spillet. men kan jo utnyttes men det er jo ikke et sååå stort problem tror jeg.

Noen får teste så får vi avklart om det funker eller ikke. Folk med 500timer spilt sier jo de skal refundere. Vi vet jo at de ikke får refundert.

1 Like

Da har Conan Exiles lagt seg sammen med Ark og Rust, alle disse selger for ca like mange kroner nå. Fint hvis CE kan holde følge med disse frem til neste salg.

7 Likes

Noen som har den siden hvor man finner hvor mye steam selger de ulike månedene? (Ikke steamspy sin)

Jeg skrev til sergey for et par dager siden for å spørre om steamspy tallene. Han mener at 468 -+ 19 er innafor. Redd omsetningen på 15-25 plass der CE har ligget den seineste tiden er veldig lav.

1 Like

Nei så lav er den ikke. Der var de for en uke siden. Selger mellom 2000-3000 hvis jeg skal gjette (på vanlige hverdager).

The game is expected to reach its 12 month sales goal on PC
of 487.000 units within the first 30 days after launch (goal as
mentioned in the Q3 report)

1 Like

Tror dere ikke steamspy tallene kan være riktige, og at resten opp til 487K (etter 30 dager) er solgt via Conan exiles hjemmeside?

Er det ikke litt mye med 0.5 netto inn for en (fyll inn rett her) 20 plass (?) på steam?