Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Kommer fortsatt i steam biblioteket, så har nada å si

Ok, det visste jeg ikke.

Det selges nok ikke så mange spill nå, men dette vil komme tilbake. Rust og Ark selger heller ikke så mye nå, men både Rust, Ark og Conan vil selge mange flere spill senere.

1 Like

Nu har nyhetsvärdet svalnat lite och vi kommer nog se en ganska mager försäljning tills dess att vi får stora uppdateringar, prissäkningar etc. Detta är helt som förväntat och försäljningen kommer så småningom :slight_smile:

Håper de slepper en 10 % rabatt. I slutten av mars. Salgstallene på steam er dobbelt så mye i april kontra februar (tror jeg) finner ikke igjen statistikken på det. Slutten av mars og inn i starten av april. Tror de kan komme over 850 i.la april da.

Conan Exiles er tilgjengelig på Steam Early Access, og det skal komme til Xbox Preview i årets tredje kvartal. Allerede har spillet solgt over 3 millioner eksemplarer, og det er ikke engang lansert som et ferdig spill.

De har solgt 3 mill

6 Likes

HAHA Noen har bomma.

  1. De har ikke solgt 3mill.

  2. MS vurderer å la de få ha “endovement” slider alikevell.

1 Like

LOL 3 millioner LIKSOM

det var 480 000 for knapt 10 dager siden…

1 Like

Tips E24!

3 Likes

Vel krmt… Dt hadde blitt en awsome trade :smile:

Tut Tuuuut…

disse operer også med 3 mill solgte?

4 Likes

Ligger omtrent der de har ligget hele tiden. Er 7 sterkt rabatterte spill over dem nå + 4 nyheter. Så jeg tror ikke salget er så mye dårligere enn det har vært.

Uansett, Funcom hevder i rapporten å ha solgt i overkant av 480K, og sier de regner med å nå målet på 487K innen 2 dager (28+2), Dvs. 3-5K salg pr. dag, som er innenfor det jeg har estimert selv.

I går var de muligens helt nede under 2K, men de holder seg veldig godt på topplisten, jeg hadde fryktet at de var ute til nå.

3 Likes

Jeg synes det er godkjent så lenge de ligger rundt Ark og Rust

2 Likes

All PR er god PR heter det jo…

1 Like

Reviews t.o.m 7/3. Jeg tror det er på natta den oppdateres så det gjelder fra tidlig i går. Har solgt bedre på dagen i går og i dag enn det siste vi ser her. Reviews nå oppe i 9265, noe som er en større økning enn på lenge (jeg følger med). :slight_smile: Salgstall tas selvsagt med en klype salt, men de er nok ganske nære siden vi har fått så mange tall å forholde oss til i det siste.

19 Likes

For meg ser det ut som det går jamnt nedover med antall rewievs som gis hver dag? Misforstått noe?

Tallene over er basert på tallene som ligger på Steamspy, og den er ikke oppdatert pr. nå (hvor status er +122 review, totalt 9267 reviews) som gir et snitt på ca 60 de siste par dagene, som igjen vil si at det har tatt seg litt opp de to siste dagene. Men det ser du ikke på listen over da må du se på reviews på Steam akkurat nå.

Her:
http://store.steampowered.com/app/440900/#app_reviews_hash

2 Likes

Går man inn på ark så selger de mellom 10-30k PR dag. CE selger kanskje 500 akkurat nå så steam er jo helt ute å kjøre hvis man går inn på hvert enkelt å studere

Hvor ser du at ARK selger så mye hver dag? CE har jo vært over dem på global sales list nesten siden release.