Tenker du ca 1.6 millioner solgte på en måned til fullpris? Hadde Ark noen store salg i denne perioden?
nei jeg heller mer mot 1.3 altså minimum,
jeg antar at modellen er usikker nå til å begynne med.
Og ARK hadde et summer sale som gjør modellen mer usikker…
Alt over 1 million vil jo være veldig positivt for selskapet tenker jeg. Så kommer XBox til våren.
At CE skal selge over 1 mill første måneden høres helt vilt ut. Men dette er vilt. Forsinkelsen i markedet for å forstå dette gjør dette til en kjøpsmulighet
Ja @BillyP og etter 2 dager nå har vi solgt 6 000 mer enn ARK klarte - så at vi skal klare millionen tror jeg er sannsynlig.
Men følg med på tallene hver dag på steamdb! det kan jo brått stoppe opp eller ta helt av.
Hva hadde ark 3 dagen?
Ser vi fremdeles topper global top sellers
Vi kommer förmodligen sälja mer när ARK tar ner sin rea på spel+dlc, får hoppas att vi ligger 1’a fram tills dess
Ok man lærer…
apekunst?
Selges til høystbydende
Alt over 1 million vil jo være veldig positivt for selskapet tenker jeg. Så kommer XBox til våren.
Hvis WORST in class på top 10 (ROK) hadde 400-500k ila. 1 år og det er MINIMUMS målet til Funcom, så tror jeg vi FORT kan havne på 1. plass på top 10 listen i sjangeren ila. 2017 hvis salget ikke avtar.
DLCs, rabatter, kampanjer osv.
Hva det betyr for aksjekursen kan dere jo tenke dere selv.
Når kommer børsmelding med første salgstall tro?
500k kanskje?
Hvis de er smarte er jeg enig med @Paddy80 - jeg tror de venter til helgen er over og vi får melding mandag morgen - evt. i morgen da steam tallene er mest nøyaktige etter 3 dager.
Hva er markedsverdien / aksjeverdien til selskapet utifra salgstall på f.eks. 200/300/400/500k salg tro? Noen analyser her?
Startet Ark spillet sitt 2 juni 2015?
steam-tallene er ikke mest nøjagtige efter 3 dage, steamspy-tallene er derimod mere nøjagtige efter 3 dage.
Der kunne godt komme en melding på tirsdag om første uges salg, alternativt venter de til f.eks. 500k eller 1m eller til regnskabet i slutningen af februar.