Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Tenker du ca 1.6 millioner solgte på en måned til fullpris? Hadde Ark noen store salg i denne perioden?

nei jeg heller mer mot 1.3 altså minimum,

jeg antar at modellen er usikker nå til å begynne med.

Og ARK hadde et summer sale som gjør modellen mer usikker…

2 Likes

Alt over 1 million vil jo være veldig positivt for selskapet tenker jeg. Så kommer XBox til våren.

1 Like

At CE skal selge over 1 mill første måneden høres helt vilt ut. Men dette er vilt. Forsinkelsen i markedet for å forstå dette gjør dette til en kjøpsmulighet

3 Likes

Ja @BillyP og etter 2 dager nå har vi solgt 6 000 mer enn ARK klarte - så at vi skal klare millionen tror jeg er sannsynlig.

Men følg med på tallene hver dag på steamdb! det kan jo brått stoppe opp eller ta helt av.

Hva hadde ark 3 dagen?
Ser vi fremdeles topper global top sellers

@Slappenfjert trykk på linken min da vel og se selv :slight_smile:

Vi kommer förmodligen sälja mer när ARK tar ner sin rea på spel+dlc, får hoppas att vi ligger 1’a fram tills dess :slight_smile:

3 Likes

Ok :joy: man lærer…

1 Like

Top seller siste året

5 Likes

apekunst?

Selges til høystbydende

3 Likes

Alt over 1 million vil jo være veldig positivt for selskapet tenker jeg. Så kommer XBox til våren.

Hvis WORST in class på top 10 (ROK) hadde 400-500k ila. 1 år og det er MINIMUMS målet til Funcom, så tror jeg vi FORT kan havne på 1. plass på top 10 listen i sjangeren ila. 2017 hvis salget ikke avtar.

DLCs, rabatter, kampanjer osv.

Hva det betyr for aksjekursen kan dere jo tenke dere selv.

3 Likes

Når kommer børsmelding med første salgstall tro?

500k kanskje?

Hvis de er smarte er jeg enig med @Paddy80 - jeg tror de venter til helgen er over og vi får melding mandag morgen - evt. i morgen da steam tallene er mest nøyaktige etter 3 dager.

Hva er markedsverdien / aksjeverdien til selskapet utifra salgstall på f.eks. 200/300/400/500k salg tro? Noen analyser her?

Startet Ark spillet sitt 2 juni 2015?

steam-tallene er ikke mest nøjagtige efter 3 dage, steamspy-tallene er derimod mere nøjagtige efter 3 dage.

Der kunne godt komme en melding på tirsdag om første uges salg, alternativt venter de til f.eks. 500k eller 1m eller til regnskabet i slutningen af februar.

2 Likes

Ikke så langt unna peaken til Ark nå. Om et par dager så bør de være der.

Legg også merke til ARK-peaken ved oppdatering/rabatt på spillet. Fantastisk utvikling for CE til tross for Wildcards tapre forsøk på å sabotere altså.

1 Like