Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Er en “Sjefsbaiser” fra HegnarOnline forumet. Har en tråd han oppdaterer med “ALL TIME LOW” spillertall osv, og han er litt i overkant interessert i at Funcom skal drite seg ut.

Sikkert en som har tapt litt vel mye i fun, eller en trader.

Jeg tror at hans siste post enten var idag eller blir imorgen.

Han kommer til å spy edre å galle selv om Funcom står i 10 kr. Han er syk i hodet sitt

Det var det jeg tenkte meg. Leser omtrent ikke noe på Ho forumet lenger. Mest hauss/baiss. Lite av det her☺

Jeg har spilt (alt for mye) på public servers denne uken og jeg forstår utrooooooooolig godt at folk ikke gidder å spille for øyeblikket; og sikkert hvorfor reviews er mer negative enn før:

  • Samtlige NPC camps er fucka og ingen NPC’er spawner i det hele tatt. Dette kommer av at folk bygger for nært NPC camps og NPC spawnpoints (bevisst og ubevisst). Dvs: Ingen thralls, ingen små-penis zombier, ingen forvokste skilpadder; ingen XP farming. Da er mye av gameplay vekke allerede. De som har spilt endel vet hvor treigt det går med lvl’ingen når du kommer opp i lvl.
  • Serverene er overfyllt med gigantiske murer som blokker pasasjer, vann, resurser osv. Noe av dette er som et resultat av en bug/exploit tidligere som ble fiksa, men folk fikk fortsatt dupet enorme mengder T3 blocks som er umulig å få ødelagt før man kommer høøøøyt opp i lvl (explosives er vell det eneste som kan ødelegge de veggene).
    I tillegg er ikke decay systemet implementert enda så alle disse veggene står selv om eierne har sluttet å spille for lenge siden: Suger MaX BalLz.
  • I tillegg til at spawn i NPC camps er fucka kan det også nevnes at det samme gjelder generelle resurser. Jern og kull finner man ikke overalt, så når folk bosetter seg i nærheten så slutter også resursene å spawne om de havner i “claim zonen” til spilleren.

For å konkludere så forstår jeg utrolig godt hvorfor folk ikke spiller. Jeg ønsker ikke å hype patchen som kommer nå men jeg tror hvertfall den vil gjøre mye godt. Et pluss (for mange) at vi får beholde lvl’en også.

14 Likes

Da joiner du privatserveren vår, om noen duper masser og bygger dumme murer, kommer det bare en avatar å rydder :smiley:

1 Like

Det var et meget bra innlegg. Skjønner godt hva du mener. Takk for det

Tanken bak å spille på public server var for å sjekke temperaturen og undersøke hva folk skryter og klager på. Jeg joiner dere snart :smiley:

(Pluss så driver jeg aldri på med PVP, men når jeg gjør det så gjør jeg det nådeløst :smiley: )

1 Like

Takk for oppklaring Gostemning. Er det slik du beskriver så forstår at spillerantallet faller. Det blir da godt med wipe & patch.

4700 spillere nå mot 4500 spillere på samme tidspunkt for en uke siden.

og plass 25 på steam salgslistene nå. Blir en spennende helg.

Ser Gunnar 42 driver å maser om att CE lå på 83 plass kl 0100 i natt stemmer det? Global toppsellers @mark-1

  1. plass nå.

Jeg ser bare i steam clienten store => top sellers.
Mulig det bare er lokalt?

Jeg vet ikke om tallene til Gunnar stemmer, men om det ligger på 30 eller 80 spiller liten rolle. Det et ikke mange salgene som skiller så langt ned på lista. Det er topp 10, eller helst topp 3 som betyr noe.

Joda var bare overasket over att vi snart var ute av topp 100.
Ha en fin dag.

Vi må over på side 3 for å finne CE. Raser ned på global top sellers. 55 plass.

De har vel gått opp om de tidligere lå på 83 plass?

Blir interessant å se virkningen av denne her i helga:

19 Likes

Borte fra featured hos meg ihvertfall. Er den borte for deg og? Var veldig kort oppe som featured i så fall.

Hos meg ligger den som små-boks nummer 10 telt fra venstre i bildet ovenfor

1 Like