Har det kommet noe informasjon om emisjonen?
Nei eller jeg har ikke sett noe
Er det en mulighet til at de ikke har fått nok interessenter til å gå videre med sin plan?
De skrev vel at de hadde tilstrekkelig interesse, med mindre intensjonene ikke materialiserte seg i faktisk tegning.
Bekymringsverdig tyst en uke etter at fristen gikk ut. Har sendt en epost og uten å få respons.
Det gikk nok til helvete dette også
Vi for avvente å se. En epost tror jeg kan være positiv, mens en melding via notc kan være skifteretten. For sistnevnte har de jo teksten klart, bare å bytte cnano til condalign 
De virker jo å være veldig nære, så jeg synes det er rart om de ikke skal klare å skrape sammen nok midler til å fullføre prosessen. Virker veldig mye mer konkret enn det surret de holdt på med i CN.
Noen oppdateringer her?
Nope. Sendte epost for 1 uke siden, og ingen livstegn
Dette lover ikke godt vel…? For en gjeng…
Hva da? Har det kommet noe nytt?
Ellers enig i at stillheten ikke gir noe trygghet.
Rart at de ikke har sendt ut info om betaling for nye aksjer heller.
Kommer nok en melding om at det ikke gikk
Det er håp foreløpig. De har ihvertfall gitt livstegn.
Ja? Hva er status? Vi som sitter med aksjer i moderselskapet holdes utenfor informasjonsflyten…
Noen som er/har vært på omvisning?
Ser ut som callen starter nå
Har ikke betalt lønn, men samarbeider med ansatte. Vil få 10 % av CA holding.
Totalt ca 30 mill i kapitalbehov neste par årene. De håper Huawei står for 15 av dem.
De som ikke blir med over til CA Holding kommer til å bli fullstendig utvannet og tvangsinnløst.
NTG skal skifte fokus til sensortek, så de kommer ikke til å spytte inn videre.
Har kun fått tegning på et par mill, men må ha inn minimum 7. De som blir med må også regne med å spytte inn i neste emi.
Alt står og faller på at denne emi’en fulltegnes. I neste omgang står og faller det på at Huawei går videre (noe de selv har stor tro på). Siste runde med finansiering bør være enkel, for da har Huawei allerede kommet med, og risikoen betydelig redusert
Jeg synes det virker som grei risk/reward.
Det var vel ikke veldig mye nytt i dag, med unntak av litt flere detaljer.
Selve casen lever, men jeg frykter finansieringen strander.
Var bare tegnet for et par mill av minimum 7 mill i sommer. NTG spytter ikke i mer. Jeg tenker at de trenger noen med større muskler som kan garantere/ta majoriteten, ellers blir det vanskelig å fylle opp.
Ikke mye nytt i dag nei, men fikk jo en bekreftelse på at det jobbes på, og at finansiering er kritisk for å komme videre. Får de dette på plass nå, så kommer fremtiden til å henge på en Huawei-avtale. Hvis ikke det kommer er det nok kroken på døra.
Men Huawei kjenner vel denne situasjonen og betaler vel bare så lite de må